Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:30:03 GMT

شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۲۵۵۰

شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

"اسدالله ربانی مهر" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین آمار، شهرستان نهاوند در شرایط قرمز و  ۹ شهرستان دیگر  استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. 

وی اظهار داشت: برهمین اساس، تمام مصوبات ستاد ملی کرونا و پروتکل های بهداشتی و محدودیت های مرتبط با شهرهای قرمز، در شهرستان نهاوند اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در حال حاضر رعایت فاصله گذاری فیزیکی ،استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات مهم ترین راهکار برای  کنترل و مقابله با همه گیری ویروس کرونا است.

ربانی مهر افزود: متاسفانه در روزهای اخیر روند بستری افراد مبتلا به کرونا در اکثر شهرهای استان همدان افزایش یافته که همین امر در تبدیل وضعیت شهرستان نهاوند از نارنجی به قرمز موثر بوده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان اظهار داشت: برای اینکه زمینه بروز پیک چهارم همه گیری کرونا فراهم نشود باید عموم مردم بیش از پیش به اصل مهم رعایت پروتکل های بهداشتی توجه کنند.

وی با بیان اینکه روند ابتلا به ویروس کرونا در حال افزایش است، گفت: دورهمی در روز طبیعت می تواند سرآغاز یک موج جدید کرونایی باشد.

ربانی مهر با بیان اینکه ویروس کرونا در کمین است و باید مواظب باشیم، افزود: سال جدید را با تلخی ابتلا به کرونا درروز طبیعت آغاز نکنیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: اما باید این واقعیت را پذیرفت که شرایط شکننده است و همه باید مراقبت کنیم.

"مهرداد نادری فر" دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان نیز دراین خصوص با اشاره به رعایت پروتکل ها از سوی مردم در ایام تعطیلات، تاکید کرد که برگزاری هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان ها و پارک های استان در روز طبیعت ممنوع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان نهاوند استانداری همدان فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان نهاوند ویروس کرونا همدان نهاوند استانداری همدان فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور شهرستان نهاوند ویروس کرونا استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز