Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:42:57 GMT

پرداخت پول توسط والدین به مدارس خراسان شمالی داوطلبانه نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۲۷۵۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حاج طالبی پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: اعتبار ساخت مهمانسرای معلمان کوی جنت بجنورد از کجا تأمین شده است؟ طبق بررسی‌های ما این اعتبار از سرانه مدارس استان تأمین شده است.

نماینده انجمن اولیا در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: خراسان شمالی با کمبود مدارس مواجه است اما از بودجه مدارس برای معلمان هتل ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه فضای مدارس را از منظر محیطی نامناسب ارزیابی کرد و افزود: با این شرایط طبیعی است که دانش‌آموز تمایل به حضور در مدرسه نداشته باشد.

طالبی با اشاره به شیوع کرونا گفت: اعتباراتی که به علت عدم حضور دانش آموزان در مدارس ذخیره شده، در چه محلی خرج شده است؟

نماینده انجمن اولیا در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به تأمین مالی مدارس هیئت امنایی از طریق والدین، بیان کرد: این پول به زور از والدین اخذ می‌شود و نام گذاشتن واژه داوطلبانه برای این پول اشتباه است.

وی در انتها گفت: این پولی که از مردم گرفته می‌شود مشکل شرعی دارد؛ تصمیمات طوری است که مدارس مجبورند جیب مردم را خالی کنند.

کد خبر 5178658

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان شمالی مدارس غیردولتی انجمن اولیا و مربیان ویروس کرونا شیوع کرونا نیمه شعبان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر تردد وسایل نقلیه سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها گرگان خرم آباد روز طبیعت کرونای انگلیسی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!