Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در دیدار نوروزی با مجمع نمایندگان استان فارس، تحقق اهداف و منویات رهبر فرزانه انقلاب را از جمله اهداف اصلی دولت برشمرد و افزود: در همین راستا سال ۹۹ افزون بر ۱۹۵ واحد تولیدی این استان مجددا به چرخه تولید بازگشت.
وی ادامه داد: یکی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای توجه به آن در سال ۱۴۰۰ جهش تولید در صنعت آلومینیوم و فولاد است که این مهم در استان فارس محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، بر لزوم معرفی و بیان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در جهت حل مشکلات تولید در استان تاکید کرد و ادامه داد: با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تمام اقدامات انجام ‌شده در این زمینه در قالب کتابچه‌ای چاپ و در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.
استاندار فارس، در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه اجرای طرح‌های عمرانی این استان هم گفت: یک کمیته سه نفره متشکل از متخصصان در رابطه با بحث انتقال آب از خلیج فارس شکل گرفته و با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، طراحی و برنامه‌ریزی این پروژه مهم، اجرایی خواهد شد.
رحیمی افزود: به منظور رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی فارس، به هر یک از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، یک روز از ماه را اختصاص داده‌ایم تا با حضور دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات حوزه مربوطه بپردازند.
وی، با بیان اینکه از هرگونه انتقاد و پیشنهاد در مسیر توسعه استان استقبال می‌کنیم تصریح کرد: باید از ظرفیت قانونی مجلس و نمایندگان در حل مشکلات استان بهره لازم را ببریم.
استاندار فارس، ضمن قدردانی از کوشش‌ها و حمایت‌های مجمع نمایندگان فارس در سال ۹۹ افزود: امروز با همدلی و انسجام موجود میان نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر عوامل نظامی و انتظامی، جو مناسبی برای خدمت رسانی و توسعه فارس ایجاد شده است.
رحیمی، بر لزوم کوشش مضاعف در جهت حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: رفع موانع بین‌المللی از جمله راهکارهای مهمی است که در توانایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

پیشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.
معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.
روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور