Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:59:20 GMT

رهایی گروگان ۱۳ ساله از چنگال آدم ربا کمتر از یک ساعت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۲۸۰۳

رهایی گروگان ۱۳ ساله از چنگال آدم ربا کمتر از یک ساعت

با تلاش پلیس استان سیستان و بلوچستان گروگان ۱۳ ساله کمتر از یک ساعت از چنگال آدم ربا آزاد شد.

سرهنگ " مرتضی جوکار" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی مراجعه خانمی به یکی از کلانتری های شهرستان نیکشهر مبنی بر اینکه خواهرزاده 13ساله اش توسط سرنشین یک دستگاه پراید از در منزلش مورد ربایش قرار گرفته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس شهرستان نیکشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی استان بلافاصله 2 تیم از واحد های گشتی و انتظامی شهرستان به همراه کاراگاهان پلیس شهرستان نیکشهر اقدام به اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی کرده و خودروی مذکور را در دوراهی روستای "کشیک" به سمت شهرستان "قصرقند" مشاهده کردند.
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: عامل ربایش به محض مشاهده ماموران با سرعت قصد فرار از محل را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران در یک اقدام ضربتی کمتر از یک ساعت خودرو وی متوقف و آدم ربا دستگیر شد.
سرهنگ جوکار اظهار داشت: متهم 43 ساله که اهل یکی از استان های کشور بوده پس از انتقال به کلانتری در بررسی های صورت گرفته انگیزه خود از آدم ربایی را اختلافات مالی با پدر گروگان 13 ساله بیان کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پسر 13 ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، تصریح کرد: متهم پس ار تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
جانشین انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان است، خاطر نشان کرد: پلیس استان با هر گونه ارتکاب جرم خشن که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می کند.$

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاراگاهان پلیس قصد فرار سرنشین سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی با قدمت چند هزار ساله در شهرستان «چالوس» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم  را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی همچنین اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات  شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام  کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

 فرمانده انتظامی  شهرستان چالوس با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود