Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اظهار نظر دبیرکل اتحادیه فوتبال عربستان، به نظر می رسد برگزاری دیدارهای استقلال در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد صحیح نباشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میزبانی سه گروه از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به کشور عربستان اعطا شد که در این میان باشگاه الاهلی در گروه سوم میزبانی از استقلال ایران را برعهده گرفت و در صورت صعود فولاد به مرحله گروهی نیز، النصر از شاگردان نکونام پذیرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۰۱:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد که به نظر می رسد این مسئله صحت نداشته باشد.

ابراهیم القاسم دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان شب گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه الریاضیه به موفقیت این کشور در تغییر ساعات برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد. او گفت: برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به زودی اعلام خواهد شد. ما موفق شده ایم ساعت برگزاری این بازیها را به جای عصر به بعد از ظهر موکول کنیم. دیدارهای نمایندگان ما بین ساعت ۲۱ تا ۲۲ شب برگزار خواهد شد.

صفحه رسمی باشگاه الهلال عربستان نیز شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که تمامی دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا رأس ساعت ۲۲ و در استادیوم فیصل بن حمد برگزار خواهد شد.

با توجه به اعلام رسمی باشگاه الهلال و همچنین اظهارات دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان، به نظر می رسد که بازی های الاهلی دیگر نماینده عربستان نیز در ساعت ۲۲ به وقت جده برگزار شود که بدین صورت سه دیدار استقلال نیز در این ساعت برگزار خواهد شد.

اختلاف زمانی ساعت بین ایران و عربستان یک ساعت و ۳۰ دقیقه است پس بدین ترتیب به احتمال فراوان دیدار نخست شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الاهلی ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود. از آنجایی که تنها قرار است بازی های الاهلی در این ساعت برگزار شود، دیدارهای استقلال مقابل الشرطه و الدحیل احتمالا ساعت ۲۰ به وقت عربستان و ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

البته چنانچه کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد داشته باشد بازی های دور ششم را به صورت همزمان برگزار کند، آنگاه باید دید بازی های روز آخر چه ساعتی برگزار می شوند که به نظر می رسد با توجه به اینکه بازی ششم الهلال ساعت ۲۲ به وقت عربستان برگزار می شود، پس ساعت دیدارهای روز پایانی نیز ساعت ۲۲ به وقت عربستان و ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار شود.

برنامه و ساعت احتمالی دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

۲۶ فروردین: استقلال – الاهلی / ساعت ۲۳:۳۰
۲۹ فروردین: استقلال – الشرطه / ساعت ۲۱:۳۰
اول اردیبهشت: استقلال – الدحیل / ساعت ۲۱:۳۰
۴ اردیبهشت: استقلال – الدحیل / ساعت ۲۱:۳۰
۷ اردیبهشت: استقلال – الاهلی / ساعت ۲۳:۳۰
۱۰ اردیبهشت: استقلال – الشرطه / ساعت ۲۳:۳۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران طرفداران استقلال لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای استقلال برگزار خواهد شد نظر می رسد ساعت ۲۱ ۳۰ ساعت ۲۳ ۳۰ ساعت ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا

امروز فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که این روز‌ها به میزبانی تایلند در جریان است، برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی فوتسال ایران، پرافتخارترین تیم آسیا، به مصاف کشور میزبان می‌رود. ایران در دیداری دشوار موفق شد در نیمه‌نهایی از سد ازبکستان در ضربات پنالتی بگذرد و برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌های آسیا برسد. در سوی دیگر و در سناریویی تقریبا مشابه، تایلند هم در دیداری دشوار و در ضربات پنالتی از سد تاجیکستان گذشته تا در مجموع برای سومین بار طعم حضور در فینال چنین تورنمنت مهمی را بچشد.

امروز شاگردان وحید شمسایی در شرایطی مقابل رقیبی غیر از ژاپن در فینال بازی می‌کنند که تایلندی‌ها میزبان هستند و امید دارند به لطف همین مورد، بتوانند ایران را در مسیر قهرمانی متوقف کنند. با وجود این، تایلند به خوبی می‌داند مقابل قدرت مطلق آسیا در رشته فوتسال، کار دشواری دارد. ایران و تایلند پیش از این ۹ بار با هم بازی کرد‌ه‌اند که تیم ملی ایران هفت بار برنده شده، یک بار باخته و یک بازی آن‌ها هم مساوی شده است. آمار می‌گوید بخت اصلی با تیم ملی فوتسال ایران است، ولی تایلندی‌ها در این دوره با روندی مشابه با تیم ملی فوتسال ایران، خودشان را به فینال رسانده و نشان داده‌اند تیم قابل احترامی هستند. این موضوعی است که وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هم در کنفرانس خبری پیش از این بازی به آن اشاره کرده است.

شمسایی درباره تقابل با تایلند در فینال می‌گوید: «ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین می‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتما تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند. هر تیمی که به این مرحله رسیده حتما شایستگی‌اش را داشته است. من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به‌خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست. اما باید تأثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید. ما همکاریم، اما روبه‌روی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم».

اشاره شمسایی به اشتباهات گذشته هدردادن عنوان قهرمانی در فینال است. در آخرین دوره این رقابت‌ها ایران در فینال بازی را به ژاپن واگذار کرد که شوک بزرگی به فوتسال ایران وارد شد. با این حال، بازیکنان تیم ملی پس از شوک خاصی که در نیمه‌نهایی متحمل شده و در آستانه از دست دادن فینال بودند، انگیزه ویژه‌ای دارند تا یک بار دیگر عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. کاری که تا به الان ۱۲ بار ایرانی‌ها رقمش زده‌اند و این بار برای سیزدهمی که هرگز نمی‌تواند در این مورد عدد نحسی تلقی شود، بی‌تابی می‌کنند.

در این رقابت‌ها، امروز ابتدا افغانستان و قرقیزستان در رقابتی که از ۸:۳۰ صبح به وقت تهران برگزار می‌شود، برای سهمیه جهانی بازی می‌کنند؛ بعد در رده‌بندی، دو تیم تاجیکستان و ازبکستان از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف هم می‌روند و سرانجام هم در دیدار پایانی، از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران با تایلند میزبان دیدار می‌کند. پیش از این هر چهار تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی رسیده‌اند حضورشان در جام جهانی را که قرار است به میزبانی ازبکستان برگزار شود، قطعی کرده‌اند. با این حال از آنجا که خود ازبکستان هم به جمع چهار تیم پایانی رسید، سهمیه آخر قرار است بین یکی از دو تیم افغانستان و قرقیزستان توزیع شود.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال