Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:14:03 GMT

کشف 110 میلیارد ریال کالای قاچاق طی ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۴۷۱

کشف 110 میلیارد ریال کالای قاچاق طی ایام نوروز

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 110 میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکارشده در ایام نوروز در زنجان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با جدیت با احتکار برخورد می‌کند.

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه امنیت در سایه همکاری همه آحاد جامعه حاصل می‌شود، بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان 110 میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکار شده کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: اعمال محدودیت و کنترل ترددها بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و در راستای مقابله و پیشگیری از گسترش این بیماری صورت می‌گیرد.
 فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه صیانت از کارکنان از اولویت های فرماندهی انتظامی استان زنجان در انجام ماموریت‌ها است، گفت: هدف پلیس  پیشگیری از وقوع جرایم، حوادث جاده‌ای و خدمت رسانی به مردم است.
 وی با اشاره به اعمال قانون در خصوص کنترل ترددها در پیشگیری از بیماری کرونا  گفت: پلیس راه و راهور برخورد با ترددهای غیر مجاز را در پیشگیری از بیماری کرونا تشدید کرده است.
 سردار جهانبخش با اشاره به اینکه  فرماندهی انتظامی استان زنجان با تمام نفرات، تجهیزات و امکانات خود در تعطیلات نوروز در خدمت مردم است تصریح کرد : پلیس با اقدامات ترافیکی و سایر اقدامات و تمهیدات انتظامی سعی کرده است فضای امنی را برای مردم  ایجاد کند.
 وی با اشاره به افزایش 155 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان از شهروندان و رانندگان خواست در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ترددهای غیر مجاز خوداری کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از اجرای طرح امنیتی در نوروز خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان زنجان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت و در همین راستا 11 سارق در زنجان شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 8فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق استان زنجان نوروز فرمانده انتظامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز