Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:14:25 GMT

اعمال محدودیت های کرونایی در بندرعباس و بندرخمیر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۶۵۵

اعمال محدودیت های کرونایی در بندرعباس و بندرخمیر

به گزارش خبرنگار مهر،  علی رئوفی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در بندرعباس، این شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار گرفته است.

رئوفی عنوان کرد: علاوه بر بندرعباس، شهرستان بندرخمیر نیز در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد و تا زمان خروج از این وضعیت، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان های بندرعباس و بندرخمیر و همچنین ورود خودروهای شخصی پلاک بومی این شهرستان‌ به سایرشهرها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به نارنجی شدن وضعیت شیوع کرونا در بندرعباس، مسافرانی که در این شهرستان حضور دارند، باید این شهرستان را ترک کنند و در غیر این صورت با جرائم سنگین از سوی پلیس راهور مواجه خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: در شهرستان های‌ بندرعباس و بندرخمیر، مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند و سایر مشاغل سطح یک و دو باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند.

رئوفی تصریح کرد: همچنین در این دو شهرستان‌، ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

وی گفت: سایر شهرستان‌های استان هرمزگان نیز در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند که در این شهرستان‌ها، فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود و کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

جانشین و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروها در تمامی شهرستان های استان هرمزگان، از ساعت ۲۲ الی سه بامداد، اعمال می شود.

رئوفی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین روز طبیعت، تجمع در پارک ها، بوستان ها و سواحل ممنوع است و به طور جدی از مردم شریف هرمزگان می خواهیم برای کمک به کاهش ابتلا به کرونا، در این روز در خانه بمانند و از حضور پارک ها، بوستان ها و سواحل و دیگر مناطق خودداری کنند.

وی بیان داشت: مردم هرمزگان، همان طور که تا کنون همکاری خوبی داشته اند، همچنان با توجه به خطر جدی ویروس و بیماری کرونا، با جدیت و برای پیشگیری از این بیماری تمامی دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و اجتماعی و خودداری از هرگونه تجمع و مراسمات عروسی، ختم، دورهمی و مهمانی را رعایت کنند.

کد خبر 5178766

منبع: مهر

کلیدواژه: علی رئوفی ویروس کرونا استانداری هرمزگان ویروس کرونا شیوع کرونا نیمه شعبان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر تردد وسایل نقلیه روز طبیعت سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها گرگان خرم آباد کرونای انگلیسی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس