Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:37:44 GMT

هشترود در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۶۸۰

هشترود در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از تبدیل وضعیت کرونایی این شهرستان از زرد کم خطر به نارنجی پر خطر خبر داد.

دکتر سلیمان جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی کرونا و واریانت انگلیسی از تمامی مسافرانی که در ایام تعطیلات در این منطقه ساکن بودند، تقاضامندیم تا طی ۲۴ ساعت آینده این شهرستان را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که ضرب العجل تعیین شده برای ترک منطقه برای پلاک‌های غیر بومی است، اظهار کرد: به خاطر شیوع کرونا با تجمعات، برگزاری عزا و عروسی برخورد قانونی خواهد شد. 

وی افزود: از ۱۰۵۹ فرد مبتلا شده به کرونا در هشترود، تعداد ۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۴ نفر در بیمارستان بستری هستند. 

دکتر جعفرزاده اضافه کرد: متاسفانه از زمان ورود مسافران به شهرستان هشترود، ۵۹ نفر به واریانت انگلیسی کرونا مبتلا شده‌اند که وضعیت جسمی سه نفر از آن‌ها وخیم است. 

وی ادامه داد: روستاهای علی آباد، دامناب، سراسکند سفلی و محلات گنجینه کتاب و چندین محله از مرکز شهر آلوده به کرونای انگلیسی هستند. 

وی از تمامی هموطنان خواست تا از دورهمی‌های مختلف پرهیز کنند، مراسمات عروسی را به تعویق بیندازند، مراسمات عزا را با حداقل نفرات برگزار کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم این بیماری را مدیریت کرده و به حداقل برسانیم. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از پذیرش ۱۵۱ نفر بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان امام حسین(ع) در دو روز گذشته خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • (ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت