Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد روز زمین فلسطین که ملت فلسطین هر سال در این روز به مناسبت اشغال هزاران کیلومتر از سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها؛ با برگزاری تظاهرات بازگشت، به تداوم اشغال ظالمانه و اعمال خشونت، سیاست تبعیض نژادی، مصادره زمین‌ها و ویران‌سازی روستاها، راندن فلسطینیان از سرزمین خودشان و تجزیه آن به مجموعه‌های کوچک جدا از هم اعتراض می‌کنند را گرامی می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت فلسطین امسال در حالی این روز ملی را گرامی می‌دارد که بیش از هر زمان دیگری برای آزادی و بازگشت به سرزمین مادری بالنده‌تر و مصمم شده است و در مقابل، صهیونیست‌ها درمانده‌تر از همیشه در مسیر سرنگونی و فروپاشی قرار گرفته اند.

امروز همه ترفند‌های صهیونیسم علی رغم حمایت حداکثری آمریکا و خیانت برخی کشور‌های عربی، شکست خورده است و مقاومت و ملت فلسطین با عزمی استوار و پولادین گام‌های مهمی برای تحقق مشروع خود برداشته است.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی از همه پارلمان‌های مدافع فلسطین درخواست دارد با گرامیداشت این روز؛ ملت فلسطین را در تحقق حقوق مشروع خود بویژه آزادی کامل سرزمین تاریخی و ادیانی و‌قدس شریف یاری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین سرزمین های اشغالی صهیونیست ها ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایطی که جهان علیه تجاوز و جنایات رژیم جعلی و موقت اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی به ستوه آمده و فریاد اعتراض خود را به گوش مجامع بین‌المللی می‌رساند، خبر برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با صدها استاد و دانشجوی معترض در دانشگاه‌ها مایه بسی تأسف است.

اقدامات خشنی که برای سرکوب گفتمان دانشگاهی عدالتخواهانه در مورد فاجعه بشری بزرگی که در غزه در حال رویداد است، عمیقاً نگران کننده و غیرقابل قبول است که حرمت آزادی آکادمیک را تحت الشعاع قرار می‌دهد. مسلماً دانشجویان و استادان عدالت‌خواه در هر جایی که باشند نمی‌توانند رواج ظالمانه‌ی چنین رفتار و برخورد ددمنشانه‌ای را تحمل کنند، همانگونه که هیچ انسان آزاده‌ای مطابق با فطرت پاک خود نمی‌تواند آن را تحمل نماید.

بدین وسیله دانشگاه بوعلی سینا مراتب همدردی خود را با همه کسانی که با اجبار در دانشگاه‌های آمریکا مورد بدرفتاری قرارگرفته یا مجروح شده اند ابراز داشته و آمادگی خود را جهت بورسیه کامل دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های خود در اروپا و آمریکا اخراج شده‌اند را برای ادامه تحصیل در دانشگاه بوعلی سینا اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096235

دیگر خبرها

  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • لایحه علیه تظاهرات های حمایت از فلسطین در آمریکا تصویب شد
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا