Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: اهداف مجلس یازدهم برای این که در زمره افتخارات انقلاب قرار بگیرد این است که سیاست‌های راهبردی نظام را باید دنبال کند که این مهم‌ترین اتفاقی است که باید صورت بگیرد مانند همین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که این یک کار بزرگی در مجلس یازدهم بود.

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس یازدهم در این چند ماهه دارای فراز و فرود‌هایی بوده است، اما آن چیزی که مهم است مجلس یازدهم تمام تمرکز خود را بر روی مشکلات مردم گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم به ویژه تمرکز در حوزه معیشتی ورود پیدا کرده است همچنین مجلس بر رفع فساد و رانت و تبعیض هم تمرکز دارد.


نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: از همان ابتدای مجلس یازدهم مهم‌ترین دستورکار نمایندگان مجلس رسیدگی به مشکلات مردم و مستضعفان بوده و در جهت رفع مشکلات گام برداشته است نظیر اصلاح ساختار بورس، تمرکز بر جهت دهی یارانه‌ها به سمت طبقات مستضعف، ورود به بحث حذف هزینه‌های آب، برق و گاز برای طبقات محروم و مستضعف و ... بوده است.


راستینه تصریح کرد: اقدام بعدی مجلس یازدهم در بحث عزت ملی، حفظ و صیانت از حقوق ملت در بحث تحریم‌ها بود که امروز هم ایالات متحده آمریکا و هم کشور‌های اروپایی به شدت مستاصل شده اند و اکنون آن‌ها به دنبال جمهوری اسلامی ایران هستند تا به سر میز مذاکره برگردد.


وی افزود: با اقدام مجلس دیگر گدایی مذاکره از سوی جمهوری اسلامی ایران اتفاق نمی‌افتد لذا بازگشت عزت در سیاست خارجی کشور و ارتقای استقلال و هویت ملی هدف گیری‌هایی بود که مجلس یازدهم بر آن تاکید و حرکت کرد.


نماینده شهرکرد در مجلس با بیان اینکه البته به مجلس یازدهم انتقاد‌هایی وارد است که با جان و دل آن انتقاد‌ها را می‌پذیریم، بیان کرد: اگر از درون مجلس به آن انتقاد نشود و نسبت به اشکالاتی که متوجه آن است متذکری وجود نداشته باشد قطعا با مشکل روبه رو خواهد شد فلذا در کلیت حرکت مجلس قابل قبول و خوب بوده است.


راستینه تاکید کرد: باید به جرات گفت که یک وحدت، یک انسجام و یک تحرک برای حل مشکلات مردم سرلوحه فعالیت‌های مجلس یازدهم است و در جهت آن در حرکت است.


وی ادامه داد: اهداف مجلس یازدهم برای این که در زمره افتخارات انقلاب قرار بگیرد این است که سیاست‌های راهبردی نظام را باید دنبال کند که این مهم‌ترین اتفاقی است که باید صورت بگیرد مانند همین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که این یک کار بزرگی در مجلس یازدهم بود.


این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطمئن باشید که بعد از این که این طرح در شورای نگهبان تایید شود دستاورد بزرگی برای مجلس خواهد بود که در قالب ۷۲ ماده درحال کمک به خانواده و جوانان است.


راستینه در پایان گفت: مجلس یازدهم باید متمرکز بشود به اصلاح ساختار‌ها اکنون در اصلاح ساختار نظام تربیت بدنی وارد شدیم و در حال کار بر روی آن هستیم وهمچنین در بحث اصلاح ساختار حمایت از خانواده، اصلاح ساختار قیمت گذاری در بحث هدفمندی یارانه ها، اصلاح نظام بانکی و مالیاتی کشور ورود پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس یازدهم احمد راستینه مجلس انقلابی مجلس شورای اسلامی شهرکرد در مجلس مجلس یازدهم اصلاح ساختار مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • ابهامات خط و نشان ارزی در دقیقه ۹۰ مجلس یازدهم
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود