Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:17:56 GMT

کشتار و توزیع ۲۴۱ تن مرغ در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۸۲۲

کشتار و توزیع ۲۴۱ تن مرغ در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدفرید سپری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۲۴۱ هزار و ۶۱۷ کیلوگرم گوشت مرغ در استان کشتار و وارد بازار شد و این مقدار بیشترین میزان کشتار طیور و توزیع آن در طول یک‌سال اخیر بود.

او افزود: از مجموع مرغ کشتار شده در استان ۸۷ هزار و ۱۶۷ کیلوگرم در سنندج، ۲۵ هزار و ۱۴۳ کیلوگرم در سقز، ۵۶ هزار کیلوگرم در مریوان و ۷۵ هزار و ۹ کیلوگرم در کامیاران توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان بیان کرد: ۱۱ هزار و ۳۴۰ کیلوگرم مرغ در بانه، ۱۰ هزار و ۷۵۹ کیلوگرم در دیواندره، ۱۵ هزار و ۶۵۵ کیلوگرم در قروه، هشت هزار و ۱۸۰ کیلوگرم در دهگلان، ۱۵ هزار کیلوگرم در بیجار و چهار هزار و ۸۶۴ کیلوگرم مرغ در سروآباد امروزچهارشنبه توزیع شده است.

سپری با اشاره به اینکه علاوه بر کشتارگاه‌های داخل استان برخی از مرغداری‌های شهرستان‌های بیجار و سقز مرغ‌های خود را در کشتارگاه‌های بوکان و زنجان ذبح کردند، گفت: ۶ هزار و ۸۱۰ کیلوگرم مرغ استان در بوکان و ۱۵ هزار کیلوگرم هم در زنجان کشتار شده و لاشه آن‌ها به استان بازگردانده و در بازار هم توزیع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:هم اکنون هیچ مشکل و کمبودی در این خصوص وجود ندارد و نکته مهم در این رابطه نظارت بر بازار و ممانعت از خروج مرغ از مرغ فروشی‌های استان به خارج از استان است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتارگاه طیور مرغداری گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد

 

به گزارش تابناک، قیمت گوشت گوساله در بازار امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبات داشت اما قیمت مرغ کشتار نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرد و ۷۷ هزار و ۹۴۰ تومان در بازار رسید. 

همچنین قیمت انواع گوشت و دام زنده در بازار امروز به شرح زیر است:

دام زنده هر کیلو ۳۲۰ هزار تومان 

دام کشتار هر کیلو ۶۰۰ هزار تومان 

مرغ زنده هر کیلو ۵۴ هزار و ۹۲۸ تومان 

گوشت منجمد گوساله هر کیلو ۳۱۵ هزار تومان 

بوقلمون کشتار  هر کیلو ۹۲ هزار تومان 

شترمرغ کشتار هر کیلو ۳۴۱ هزار تومان 

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران