Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد عدم حضور تماشاگران خارجی در المپیک تاثیر زیادی در اقتصاد ژاپن نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام صندوق بین‌المللی پول، برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو بدون هواداران تأثیر "جزئی" بر اقتصاد ژاپن خواهد داشت و به بهبود آن آسیب نمی‌رساند.

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو اوایل ماه جاری اعلام کرد که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا نمی‌تواند پذیرای تماشاگران خارجی در المپیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستالینا جورجیوا مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول به کیودو نیوز گفت که این تصمیم تأثیر قابل توجهی در اقتصاد ژاپن نخواهد داشت و ادعا کرد ارزیابی سازمان نشان می‌دهد حتی لغو بازی‌ها تاثیری نخواهد داشت.

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو یک میلیون بلیت به تماشاگران خارجی فروخته بود. آنها درآمد ۸۰۰ میلیون دلاری را از فروش کلی بلیت‌ها به عنوان سومین منبع درآمد بزرگ پیش‌بینی کرده بودند.

تماشاگران خارجی همچنین می‌توانستند مبلغ قابل توجهی را برای اقامت و هزینه‌های دیگر در طول اقامت خود در ژاپن خرج کنند.

این اقتصاددان بلغاری همچنین در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: ما محاسبات زیادی انجام داده‌ایم و نتیجه گرفتیم که عدم حضور تماشاگران خارجی صدمه‌ای به بهبود اقتصاد ژاپن نخواهد زد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ژاپن توکیو پارالمپیک توکیو المپیک تماشاگران خارجی اقتصاد ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

به نقل از ورزش سه سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ایرالکو در این مسابقه محروم از حضور هواداران خودی نیست، اما امروز خبر از محرومیت بانوان هوادار داد.

با این شرایط، برای نخستین بار در فصل جاری، بانوان اراکی نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند ولی حضور هواداران مرد در مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس بلامانع است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899188

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران