Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رضاییان گفت: اقدام تبدیل شدن معمولان به شهرستان که در وزارت کشور در حال پیگیری است برروی وحدت رویه طوایف منطقه اثر منفی ندارد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ رضاییان روز پنج شنبه در نشست با  تعدادی از جوانان و جمعی از روسای هیات های ورزشی پلدختر که به مناسبت هفته جوان برگزارشده بود در خصوص انتقادهای اخیربه بحث تبدیل شدن  معمولان به شهرستان ،اظهارکرد:طوایف همیشه وحدت داشته ومتمرکزهستند واین بحث نمی تواند روی وحدت مردم وطوایف  منطقه تاثیری منفی بگذارد؛زیرا طوایف بالاگریوه تعریف شده اند و عقبه  بسیاری از طوایف بالاگریوه وپلدختردر حال حاضر درخرم آباد  مرکز استان ودیگر مناطق وقومیت ها  ساکن هستند که  روی وحدت مردم وطوایف منطقه نیز تاثیرمنفی نداشته است لذا شهرستان شدن معمولان نیز تاثیری نخواهدگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه  شهرستان شدن معمولان باعث توسعه منطقه خواهد شد، تصریح کرد: به عنوان کسی که با وظایف وزارت کشور آشنا هستم یقینا  این تبدیل شدن کار موثری است وتوفیق دارد چون  بستر لازم جهت حل یکسری برنامه ها وشاکله ها برای معمولانی که محرومیت ومشکلاتی دارد  فراهم می شودوهمچنین  مسیر خدماتی برای شهروندان کوتاه خواهدشد.

رضاییان گفت: امیدواریم دولت و وزارت کشوراقدام کند و قواره ای را که به پلدختر داده است به معمولان هم بدهد ویقینا در این راستا  وحدت رویه وتمرکز هم لحاظ می شود.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه نگاه ما   در زمینه شهرستان شدن معمولان  به سمت ایجاد فاصله نیست وهیچ  فاصله ایجاد نمی شود،خاطر نشان کرد:  اقدام شهرستان شدن معمولان با  نگاهی  اثر گذار انجام شده است.

رضاییان یادآورشد: باتوجه به اینکه بحث تبدیل معمولان به شهرستان در دولت  نهایی شده  است وطی  آینده نزدیک مصوب می شود امیدواریم در همین دولت  به نتیجه برسد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار پلدختر معمولان بالاگریوه شهرستان شدن معمولان معمولان به شهرستان تبدیل شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که هلال‌احمر استان کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بابک محمودی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت در اولین جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات اشاره کرد.

وی از نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که که هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور اظهار کرد: اگر کرمانشاه هاب منطقه برای مدیریت بحران شود با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را پوشش دهد.

محمودی اضافه کرد: چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد دائمی مستقر می‌شود تا پشتیبانی را در حداقل زمان انجام دهد.

وی با اشاره به بحث اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی، تصریح کرد: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت گرفته است‌.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور با اشاره به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه، گفت: باید فضای ایمنی در مکوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما صورت بگیرد تا علاوه بر اینکه مردم برای طبیعت‌گردی به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی آن‌ها نیز حفظ شود.

کد خبر 748366

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان