Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خالدی دبیر طرح سلامت نوروزی کشور، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تا دهم فروردین دو میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۷۷ نفر به مراکز اورژانس مراجعه کرده‌اند که از این میان یک میلیون و ۶۹۲ هزار و ۶۶۹ نفر بیمار سرپایی بوده و ۴۴۶ هزار و ۶۰۸ نفر بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲۹ هزار و ۲۳۷ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

او ادامه داد: از ۲۵ اسفند سال ۹۹ تا ۱۰ فروردین سال جاری از یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۵۱۸ نفر تست pcr و از ۳۵۲ هزار و ۵۷۱ نفر تست رپید گرفته شده است.

خالدی درباره اقدامات بهداشتی انجام شده در مرزهای کشور توسط نیروهای اورژانس گفت: در مرزهای کشور ۴۰۹ هزار و ۹۵۱ نفر تحت غربالگری قرار گرفتند و ۱۲۶ هزار و ۱۰۸ نمونه تست کرونا از مسافران در مرزهای کشور گرفته شده است.

او درباره خدمات ارائه شده توسط مرکز سلامت محیط و کار، بیان کرد: از ۲۵ فروردین تاکنون از ۶ هزار و ۲۲۸ مرکز اقامتی، ۴ هزار و ۳۸۶ پایانه مسافری و ۳۵۵ هزار و ۱۷۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی انجام شده است که از این بین ۳هزار و ۷۹ مرکز پلمپ شده‌اند. همچنین ۴۷۱ هزار و ۳۳۴ مورد ماده غذایی معدوم شده‌اند و ۱۵ هزار و ۵۱۳ مرکز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور درباره ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده، گفت: در این مدت ۱۸۶ هزار و ۴۷۷ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است که از این بین ۲۸ هزار و ۷۹۶ مورد ماموریت غیرترافیکی و ۱۵۷ هزار و ۶۸۱ مورد ماموریت ترافیکی بوده‌اند.

خالدی از مراجعه ۹ هزار و ده نفر به ایستگاه‌های سلامت خبر داد و گفت: ۹۲ درصد خدمات در ایستگاه‌های سلامت مربوط به حوادث ترافیکی و ۸ درصد حوادث غیرترافیکی بوده است.

خراسان رضوی دارای بیشترین مصدوم اعزامی به مراکز درمانی در طرح سلامت نوروزی

سخنگوی اورژانس کشور گفت: ماموریت‌های انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی در این مدت ۲۸ هزار و ۷۹۶ مورد بوده است که ۵۸ درصد آن مربوط به معابر شهری، ۳۵ درصد معابر برون شهری و ۶ درصد معابر روستایی بوده است.

او اضافه کرد: بیشترین ماموریت‌های انجام شده در تهران با ۳۳۵۰ ماموریت بوده است و خراسان رضوی با ۱۸۸۹ مصدوم، بیشترین مصدوم اعزامی به مراکز درمانی را داشته است. 

خالدی درباره خدمات اورژانس هوایی، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال ۹۹ تا ۱۰ فروردین ۱۲۱ ماموریت اورژانس هوایی در کشور انجام شده است و ۸۳ نفر به دلیل حوادث ترافیکی و ۸۸ نفر به دلیل حوادث غیرترافیکی تحت پوشش قرار گرفتند.

او همچنین با اشاره به خدمات انجام شده توسط اتوبوس آمبولانس و موتورلانس‌ها گفت: ۴۹ ماموریت توسط اتوبوس آمبولانس و ده هزار و ۱۱۸ ماموریت توسط موتورلانس‌ها انجام شده است و ۱۱ هزار و ۱۸۴ مصدوم تحت درمان قرار گرفتند.

خالدی همچنین درباره احیای قلبی انجام شده، بیان کرد: ۵۱۶ ماموریت احیای قلبی موفق در مدت زمان اجرای طرح سلامت نوروزی در سطح کشور انجام شده است که ۳۵۳ مورد مربوط به مردان و ۱۶۳ مورد خانم‌ها بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران اورژانس کشور طرح سلامت نوروزی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.

حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعت‌های غیر اداری، امکان پاسخ به درخواست‌ها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.

این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • چگونه کلاس اولی‌ها را ثبت نام کنیم+فیلم
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • پروژه آزوریان؛ تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته ای شوروی(+تصاویر)