Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی در دیدار با فرماندار شهرستان ری، شهرداران و بخشداران این شهرستان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی توام با عزت،  افتخار و سربلندی برای آحاد کشور به ویژه شهروندان استان تهران اظهار کرد: اقدامات مختلفی در شهر‌های شهرستان ری صورت می‌گیرد، اما در خود شهرری آنچه که مطالبه شهروندان است کمتر محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه استقرار نیروی انتظامی که جهت تامین امنیت شهرستان رکن اساسی محسوب می‌شود سعی شد از شهرداری زمین گرفته شود؛ البته شهرداری‌های شهر‌های شش گانه هماهنگی‌های لازم را دارند، ولی در حوزه شهرداری منطقه ۲۰ مشکلاتی وجود دارد که باید تلاش شود تا مطالبات اصلی و معوقه مردم شهرستان از راه‌های مختلف پیگیری شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در ارزیابی که توسط استانداری تهران انجام شده فرمانداری ری در حوزه عملکرد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی در جایگاه برتر قرار دارد که یکی از معیار‌های مهم در این زمینه اشتغال است چرا که ۴ سال پیاپی مقام معظم رهبری موضوع تولید را مورد توجه قرار دادند که خروجی آن در زمینه اشتغال هم ایجاد اشتغال جدید و هم تثبیت اشتغال موجود نمایان می‌شود.

محسنی بندپی با اشاره به تحقق ۲۲۸ درصدی اشتغال در شهرستان ری گفت: این امر نشان از تلاش مسئولان امر دارد و پویایی، تحول و خلاقیت در این شهرستان دیده می‌شود و این چرخه باید ادامه پیدا کند؛ به علاوه در حوزه شناسایی انبار‌ها پیشرفت شناسایی از ۳۴۰ انبار به ۲۳۰۰ انبار اقدام مهمی می‌باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان ری باید در ابعاد مختلف مطالبات مردم شهرستان را پاسخگو باشد خاطرنشان کرد: آنچه در شهرستان ری در دست انجام است اقدامات ارزنده و اثربخش در ابعاد مختلف می‌باشد که در کنار این مسائل بحث گردشگری هم باید مورد توجه قرار بگیرد و این آمادگی وجود دارد که جلسات فوق‌العاده در این زمینه برگزار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران استاندار تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند