Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:01:37 GMT

گروگانگیری در بندر امام خمینی (ره) صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۴۲۵۸

گروگانگیری در بندر امام خمینی (ره) صحت دارد؟

حجت اله خسروی بخشدار بندر امام خمینی (ره) در خصوص گروگانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: صبح امروز فردی به بخشداری بندر امام خمینی (ره) مراجعه می‌کند و خواستار رسیدگی به پرونده قضایی در خصوص یک دعاوی در منطقه ویژه اقتصادی می‌شود.

او افزود: پس از استماع صحبت‌های این فرد از سوی کارمندان بخشداری، او خواستار دیدار با بخشدار می‌شود که در آن زمان بنده در محل کار حضور نداشتم، این فرد در همان لحظه سلاح سردی که با خود همراه داشت را روی گردن مسئول امور اجتماعی بخشداری قرار می‌دهد و درخواست می‌کند مسئولان برای رسیدگی به پرونده قضایی در محل حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی اظهار داشت: با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضایی او در محل بخشداری دستگیر می‌شود و برای طی مراحل قضایی به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

بخشدار بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: این فرد ۳ سال پیش قطعه زمینی را در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تصرف می‌کند، منطقه ویژه از او شکایت کرده و در بررسی قضایی محکوم شده در دادگاه تجدید نظر نیز مجدد او محکوم می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماجرای گروگانگیری سلاح سرد بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد