Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر مدودوف مدیرکل باشگاه زنیت روسیه ابراز امیدواری کرد که با رفع محدودیت‌های ناشی از کرونا مسابقات و دیدارهای ورزشی با حضور ورزشکاران و تماشاگران ایرانی برگزار شود

محمدرضا ساکت از مدیرعامل و مسئولان باشگاه زنیت دعوت کرد تا با سفر به اصفهان از نزدیک با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های این باشگاه آشنا شوند.

به گزارش طرفداری، الکساندر مدودوف امروز (چهارشنبه 11 فروردین) در گفتکوی وبیناری با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان همچنین آمادگی خود را برای همکاری‌ های ورزشی با این باشگاه ایرانی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان هم با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های باشگاه ورزشی سپاهان از مدیرعامل و مسئولان باشگاه زنیت دعوت کرد تا با سفر به اصفهان از نزدیک با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های این باشگاه آشنا شوند. ساکت همچنین ابراز امیدواری کرد تا تفاهم نامه همکاری میان دو باشگاه در آینده نزدیک نهایی شود.

در این وبینار سرکنسول روسیه در اصفهان، رایزن دیپلماسی عمومی در سفارت ایران در مسکو و نماینده وزارت خارجه در اصفهان هم حضور داشتند و حمایت خود را از توسعه و تقویت همکاری‌های ورزشی بین دو کشور ابراز کردند.

باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه در شهر سن پترزبورگ قرار دارد و هم‌اکنون در لیگ برتر روسیه و لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند. سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در این تیم حضور دارد. این باشگاه که در۳۰ مه ۱۹۲۵ میلادی ( ۹ خرداد ۱۳۰۴) تأسیس شده، یکی از پرافتخارترین تیم های روسیه است و در مسابقات داخلی و بین‌المللی افتخارات زیادی را به دست آورده‌ است.

اخبار داغ 

ساعت بازی های پرسپولیس در آسیا مشخص شد / اختصاصی طرفداری چرا خولیو ولاسکو مثل کارلوس کی روش نشد؟ / محمدرضا داورزنی در طرفداری پاسخ داد علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت گشایش یافت.

احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه،دومین نمایشگاهی است که در سال ۱۴۰۳با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه ا تا دهم اردیبهشت هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١۵ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدیدکنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

او افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده ، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان تمهیداتی انجام شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)