Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: مسائل و مشکلات پیش روی رونق تولید در سفر دو روزه به ماکو ارزیابی و بررسی می شود.
حمیدرضا مومنی امروز 11فروردین در حاشیه سفر به ماکو در فرودگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: طی سفری که به منطقه آزاد ماکو داریم، موانع و مشکلات پیش روی رونق تولید در منطقه آزاد ماکو بررسی و جهت رفع آن سعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بر لزوم تحقق هرچه قدرتمند شعار سال توسط بازوان قدرتمند مناطق آزاد، تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری تاکید و اظهار کرد: هدف اعضای دبیرخانه در بازدید هایی که از مناطق آزاد کشور دارند بررسی موانع و مشکلات در جهت رفع هرچه سریعتر آن است.
دبیر شوای عالی مناطق آزاد کشور و مشاور رئیس جمهور، طی دو روز سفر خود به منطقه آزاد ماکو از پروژه های فرودگاه منطقه، پروژه تقاطع غیرهمسطح، مقابل فرودگاه، پروژه محصورسازی منطقه، پروژه بزرگراه سردار سلیمانی، کارخانه فراوری سنگ )معدن جویان سنگاب، کارخانه در حال ساخت نیرو ترانسفو صبا، پروژه مدرسه 23 کالسه شهر یوالگلدی، پروژه هتل پنج ستاره ماوی ماکو، مجموعه های لجستیک آناوطن + محورطالیی +پایانه صادراتی، پروژه آماده سازی و امور زیربنایی محدوده 16 هکتاری بازرگان بازدید خواهد کرد.
مومنی طی این سفر با اعضای هیئت مدیره، معاونین سازمان و نمایندگان فعاالن اقتصادی منطقه آزاد ماکو نیز نشست تخصصی در جهت ارزیابی و بررسی مسائل و مشکلات این منطقه آزاد خواهد داشت.
ایسنا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد ماکو مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این حضور‌ها می‌تواند به جذب سرمایه گذار کمک کند.

مسیح جوادپور گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ایران ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی بیان کرد: حضور مناطق آزاد در این رویداد، فرصتی برای معرفی امکانات، مزایا و ظرفیت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری این مناطق به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویکرد منطقه آزاد چابهار به‌عنوان بخشی از مناطق آزاد کشور که در رونق اقتصادی و کمک به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی پررنگ دارد، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری برای ارتقا تولیدات صادرات محور به‌ویژه در حوزه محصولات دریا پایه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد