Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
سلام لطفا در مورد زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش که الان بیش از دو ماهه طول کشیده و مسئولان مربوطه گونه اطلاع‌رسانی نمی‌کنند که ما تکلیف خودمون را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری فرمایید. سپاس

قیمت بسیار پایین زعفران
با توجه به وضعیت اقتصادی کشور در یکی دو سال گذشته و افزایش چندین برابری قیمت اجناس،و همچنین افزایش دستمزد کارگران و هزینه های مربوط به برداشت زعفران،متاسفانه قیمت زعفران نسبت به سال گذشته افزایش پیدا نکرد و بلکه کاهش پیدا کرد.با توجه به این‌نکته شرایط زندگی برای کشاورزان این محصول بسیار سخت شده است و همگی از کاشت این محصول نا امید شدند .در سال گذشته نه تنها کاشت این محصول به کشاورز سود نرسانده بلکه وی را متضرر نیز کرده است.از شما خواهشمندیم گزارشی در این زمینه تهیه کرده و به داد کشاورزان این محصول برسید.ممنونم

بیمه شخص ثالث ماشین
قانون جدید اینکه تخفیف می‌رود روی پلاک ماشین الان من ده ساله بیمه به اسم خودم ردمیکنم حالا پلاک به نام من نیست تمام تخفیفات به صاحب پلاک می‌شود تو این ده سال من با ایمنی رانندگی کردم حالا تخفیفش را کسی دیگه بگیرد واقعا ظلمه خدایش پیگیری کنید ممنون

تعویق آزمون وکالت٩٩
با توجه به اینکه انتقال بیماری ناشی از تجمع داوطلبان به خانواده‌ها بسیار بالاست و عده زیادی از داوطلبان والدین بیمار در منزل دارند و نگرانند از جمله خود من، تقاضای تعویق برگزاری آزمون را دارم.

گلایه از اسنپ
سلام من راننده شرکت اسنپ هستم من در ساعت محدودیتهای جدید کرونا مسافر زدم و برای من پیام تخلف و جریمه راهنمایی و رانندگی آمده است با شرکت اسنپ تماس گرفتم گفتن چون بعد از تاریخ 30 آبان ثبت نام کردید باید جریمه را پرداخت کنید با توجه به اطلاع رسانی ضعیف اسنپ و تشویق هر روز آنها با توجه به ممنوع بودن اینجاب جهت گرفتن سرویس از طریق پیامک که فقط به فکر منافع خودشان هستند ممنون می‌شوم رسیدگی کنید که این شرکت این گونه تخلفات را انجام ندهد.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور شامگاه یکشنبه در جلسه خرید محصولات زراعی استان با اشاره به اهمیت و ضرورت جلسات کارگروه خرید محصولات کشاورزی استان بر ساماندهی مراکز خرید، نظارت بر فرآیند خرید و تسهیل در امور کشاورزان در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی تاکید کرد.

خیریانپور با اعلام رضایتمندی از خرید تضمینی گندم و کلزا در سال گذشته و قدردانی از تمام دستگاه‌های مرتبط با این امر، عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱۸ هزارتن گندم و بیش از ۹ هزار تن کلزا از کشاورزان خریداری شد و در سال زارعی جاری نیز امیدواریم این ارقام افزایش پیدا کند.

خیریانپور با تاکید بر اینکه در استان مازندران سالانه حدود ۴۸۰ هزارتن گندم برای مصرف انسانی مورد نیاز است، تصریح کرد: ما با استفاده از تمام ظرفیت‌ها می‌بایست بخش زیادی از این گندم را در مزارع داخل استان تأمین کنیم.

وی با تاکید بر نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: استان مازندران در تولید ۱۴ محصول کشاورزی رتبه اول را دارد و این امکان وجود دارد که با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان تولید کالاهای اساسی مورد نیاز استان را هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی افزایش داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران با توجه به اینکه زمان آغاز برداشت گندم در استان نیمه دوم خرداد می‌باشد، افزود: کشاورزان از برداشت زودهنگام گندم خودداری نمایند، برنامه ریزی ها به گونه‌ای خواهد بود که از نیمه دوم خرداد ۳۲ مرکز خرید بنا به اعلام جهاد کشاورزی هر شهرستان آمادگی لازم را برای آغاز عملیات خرید تضمینی گندم خواهند داشت.

وی از فرمانداران شهرستان‌هایی که به نوعی درگیر خرید هستند خواست، با تشکیل جلسات مستمر و منظم و با همکاری لازم با اداره کل غله و خدمات بازرگانی به روند مطلوب عملیات خرید کمک کنند.

خیریانپور با تاکید بر ضرورت ثبت مشخصات مزارع کشاورزان در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ضمن درخواست از کشاورزان برای ثبت مشخصات مزارع خود قبل از برداشت محصول، از سازمان جهاد کشاورزی خواست هرچه زودتر اقدامات لازم را جهت نهایی کردن اطلاعات این سامانه انجام دهد تا کشاورزان در روند تحویل محصول دچار مشکلی نشوند.

کد خبر 6097690

دیگر خبرها

  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون