Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:05:55 GMT

رقابت جدی شاگردان خطیبی در تمرینات(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۴۸۷۶

بازیکنان تراکتور برای رسیدن به ترکیب این تیم در حال رقابت با یکدیگر هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین عصر امروز تیم فوتبال تراکتور در حالی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه برگزار شد که تمام بازیکنان تیم زیر نظر رسول خطیبی کارشان را دنبال کردند.

 

تراکتوری‌ها که در روزهای ابتدایی تمرینات سال جدید در دو نوبت تمرین بدنسازی و تاکتیکی جدی داشتند، پس از استراحت یک روزه و یک جلسه تمرین، امروز هم به مرور مسائل فنی و کار با توپ پرداختند و آماده دیدار پیش رو مقابل مس رفسنجان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی تیکدری، بازیکن تراکتور نیز در بازگشت از اردوی تیم ملی، امروز نخستین تمرینش در سال جدید با سرخ‌پوشان تبریزی را انجام داد و با انگیزه زیاد کارش را آغاز کرد.

 

همچنین هادی محمدی، مدافع تراکتور نیز در تمرین امروز این تیم حضور داشت تا با بهبود شرایط فنی برای رسیدن به ترکیب تراکتور تلاش کند.

 

شاگردان رسول خطیبی پس از تمرینات منظم و تاکتیکی که در حال پشت سر گذاشتن آن هستند، روز شنبه چهاردهم فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان مس رفسنجان خواهند بود و امید زیادی به کسب پیروزی در این مسابقه دارند.

 

تراکتور رسول خطیبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد