Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:40:52 GMT

انجام یک هزار و ۴۱۴ تست کرونا در یک روز در ایذه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۵۰۱۵

انجام یک هزار و ۴۱۴ تست کرونا در یک روز در ایذه

ایمان نوروزی منش چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد کرونا شهرستان، تست گیری در اولویت کار ما قرار دارد تا بیماران مبتلا به کرونا شناسایی شده و با قرنطینه خانگی یا درمان توسط پزشک زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

وی افزود: نیروهای زحمتکش مرکز بهداشت در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین در نقاط مختلف شهرستان یکهزار و ۴۱۴ تست گرفتند که تعدادی از آنها مثبت گزارش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت ایذه با بیان اینکه آموزش‌ها و توصیه‌های لازم برای بیماران انجام شده‌است تصریح کرد: با شناسایی این بیماران، اطرافیان آنها نیز رهگیری خواهند شد تا در صورتیکه که موارد دیگری از کرونا مثبت در بیان آنها وجود دارد، شناسایی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم تعطیلی گروه‌های شغلی ۲ و سه و چهار در ایذه ادامه داد: در پنجمین روز این محدودیت‌ها ۱۸ واحد صنفی شامل آرایشگاه زنانه، مزون لباس و مرکز عرضه قلیان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌های متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت، اماکن و سمت و بسیج اصناف پلمب شدند.

رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: خواهش ما این است که مردم روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین را در منازل خود سپری کنند تا بار زحمت نیروهای بهداشتی و درمانی بیش از پیش نشود و آمار بیماران کرونایی نیز افزایش پیدا نکند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان ازجمله ایذه در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها کرونا تست کرونا ایذه پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تست کرونا ایذه کرونا تست کرونا ایذه اخبار کنکور مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند