Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@03:41:02 GMT

ضرورت شناسایی موانع تعطیلی صنایع تبدیلی کشاورزی گلستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۵۰۲۹

ضرورت شناسایی موانع تعطیلی صنایع تبدیلی کشاورزی گلستان

ساوری گفت: باید پشتیبانی از تولیدات بخش کشاورزی را به شناسایی موانع تعطیلی صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی باید متمرکز کنیم.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی ساوری» شامگاه امروز (چهارشنبه ۱۱ فروردین) در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی  گلستان با موضوع رفع موانع تولید اظهار کرد: جهاد کشاورزی در زمینه تولید فعالیت های خوبی برای بررسی و شناسایی موانع تولید در استان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی گلستان ادامه داد: در سال گذشته موفق شدیم بالغ بر 960 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی در استان جذب کنیم و 30 جلسه مشترک برای شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در یخش کشاورزی برگزار کردیم.

 

ساوری یادآور شد: گلستان در تولید 15 محصول در بخش کشاورزی در کشور رتبه خوبی دارد و جهاد کشاورزی می تواند خدمات  بیشتری ارائه کند.

 

وی گفت: صرفا تولید گره گشای مشکلات نیست و به میزان کافی صنایع تبدیلی برای فرآوری محصولات کشاورزی استان داریم  اما اکثر این واحدها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.

 

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی گلستان به شعار سال اشاره کرد و افزود: باید پشتیبانی از تولیدات بخش کشاورزی را به شناسایی موانع تعطیلی صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی متمرکز کنیم.

 

ساوری یادآور شد: تولیدات بخش کشاورزی باید به فروش برسد و برای این مهم باید ملزوماتی را در نظر بگیریم و تولید کنندگان ما باید به بازارهای خارج از مرزهای کشور دسترسی داشته باشد.

 

وی به توسعه گلخانه ها تاکید کرد و افزود: قیمت تمام شده گوجه گلخانه ای بالغ بر پنج هزار تومان است ولی بی ثباتی در قیمت بازار باعث شده که یک روز قیمت گوجه فرنگی 15 هزار تومان و در روزی دیگر سه هزار تومان در نواسان باشد.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات رونق تولید رونق تولید واحدهای تولیدی رفع موانع تولید تولید بخش کشاورزی شناسایی موانع صنایع تبدیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال