Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت روز ۱۲ فروردین، تاکید کرد: نهال مقدس انقلاب اسلامی که درسال ۱۳۵۷ با اهدای خون هزاران جوان آزادی خواه ایران و به رهبری حضرت امام راحل(ره) به ثمر نشسته بود عاقبت پس از گذشت ۵۰ روز از پیروزی غرورآفرین خود یعنی در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ زمینه ساز یک همه پرسی تاریخی را فراهم ساخت و ملت قهرمان ایران اسلامی با رای ۹۸/۲درصدی به حکومت «جمهوری اسلامی» جهانیان را در بهت و حیرت فرو برد و اولین مشارکت جدی با حضور حداکثری در طول تاریخ جهان در تعیین سرنوشت ملت را به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است: در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸بساط حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی از سرزمین ایران اسلامی برچیده شد و نظامی مبتنی بر مدل حکومتی اسلامی که در راس آن ولی فقیه عادل قرار گرفته بود شکل گرفت که تداعی‌گر احیای اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر گیتی بود و پس از سپری شدن سالیان انتظار، کشور از یوغ استکبار و استعمارگران  رهایی یافت و شعار شیرین و زیبای  «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تحقق یافت.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: دوازدهم فروردین از اهمیت خاصی در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است که حضرت امام(ره) از آن به‌عنوان «عید بزرگ ملی، مذهبی مردم ایران» و «روز نخستین حکومت الله» نام برده‌اند.

شـورای هـماهـنگی تبلیـغات اسـلامی استـان اردبیل‌ضمن تبریک سال ۱۴۰۰که به سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده و با گرامیداشت یوم‏ الله ۱۲ فروردین، سال‌روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرزوی سلامتی و توفیق الهی برای ملت سرافراز ایران اسلامی، به‌ویژه مردم شریف و نجیب استان اردبیل همگان را برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی استان اردبیل مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ۱۲ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب