Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، تابک فرماندار گچساران گفت: عبدالرحیم رحیمی، ساسان تاجگردون، سیدقدرت اله حسینی، امین اله بابویی، هومان عسکری، محمد محمودی، محسن کاویانی، حجت الاسلام مجید کرمی برای رقابت در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شواری اسلامی ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین حجت الاسلام کرمی امام جمعه سابق و رئیس حوزه علمیه دوگنبدان و هم اکنون استادحوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتابک بیان کرد: نهمین فرد داوطلب پریوش نقدی معاون سابق بهزیستی استان، و هم اکنون رئیس گروه اشتغال بهزیستی استان فارس است.

ریس حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود امروز هم محمود فاطمی کارمند شرکت نفت و نستور درخشنده پور ریس اسبق مسکن و شهرسازی استان ثبتنام کردند

فرماندار گچساران با بیان اینکه ستاد انتخابات از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده ثبت نام داوطلبان است افزود: داوطلبان به صورت غیر حضوری هم می‌توانند مراحل ثبت نام را انجام دهند و ثبت نام حضوری الزامی نیست.

وی با اشاره به شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به داوطلبان توصیه کرد: به روش الکترونیک به آدرس www.moi.ir مراجعه و ثبت نام کنند و فقط برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

 

ثبت نام داوطلبان انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه هشت فروردین ماه آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین ماه ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس گچساران و باشت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.


دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳