Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی «فیلم نامه نویسی هشت نوشت» از حضور ۳ اثر هنرمندان قمی در میان هشت اثر برگزیده جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «رضا ابوذر» در گفتگو با خبرنگاران، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، به عدم برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی «فیلمنامه نویسی هشت نوشت» اشاره کرد و اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره قرار بود همزمان با هفته دفاع مقدس سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی «فیلمنامه نویسی هشت نوشت» با بیان اینکه 30 اثر با نظر هیئت انتخاب به بخش داوری راه یافت، گفت: از میان این تعداد با نظر هیئت داوران، 8 اثر حائز رتبه برتر و دریافت جایزه شدند که سه اثر متعلق به هنرمندان قمی بود.

 

ابوذر افزود: فیلمنامه «پروانه شو» نوشته «زینب بخشایش» از قم حائز رتبه اول شد، فیلمنامه «جِرِکس» نوشته «عقیل جماعتی» از جزیره خارک رتبه دوم را کسب کرد و رتبه سوم نیز به فیلمنامه «قراری که بین ما ماند» نوشته «لیلا روغنگیر قزوینی» از قزوین تعلق گرفت.

 

وی ادامه داد: فیلمنامه «ک ۸ پ ۹ یک عاشقانه» نوشته «اسماعیل میرزایی» از قم به رتبه چهارم دست یافت، فیلمنامه «صبح روز دهم» نوشته «سید مرتضی سبز قبا» از دزفول و فیلمنامه «از بیرون به درون» نوشته «مهناز همتیان» از قم به ترتیب حائز رتبه‌های پنجم و ششم شدند.

 

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی «فیلمنامه نویسی هشت نوشت» اضافه کرد: فیلمنامه «همچنان» نوشته «نواب محمودی» از لاهیجان، رتبه هفتم را کسب کرد و جایزه ویژه جشنواره متعلق به فیلمنامه «کلاه حصیری» نوشته «فاطمه مشرف» از شهر کرد با ساختار انیمیشن بود.

 

ابوذر با بیان اینکه جوایز برگزیدگان این دوره از جشنواره برای برگزیدگان ارسال شده است، گفت: از مجموع 8 فیلمنامه برگزیده این جشنواره، 4 فیلمنامه به انتخاب انجمن سینمای جوانان ایران برای تولید حمایت می شوند.

 

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: فیلمنامه نویسی رضا ابوذر فیلم نامه نویسی هشت بهشت جشنواره ملی دفاع مقدس فیلمنامه نویسی هشت نوشت سومین جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن