Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان فرماندار شهرستان سنندج گفت: حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان صنایع‌دستی عامل اصلی در رونق این بخش از اقتصاد شهرستان است.

یحیی نظری با حضور در محل برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نوروزی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این کارگاه‌های تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف مسافرت گردشگران نوروزی به استان خرید تولیدات صنایع‌دستی در شهر سنندج و بازدید از موزه‌های این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوب گویلیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان پیگیری و رفع مشکل بیمه صنعتگران را یکی از اولویت‌های این اداره‌کل در سال 1400 برشمرد و افزود: حمایت فرمانداری سنندج در پرداخت تسهیلات به این قشر تلاشگر امری ضروری است.

وی توسعه بازارچه‌های صنایع‌دستی در سطح استان به ویژه شهر سنندج را مهم ارزیابی و عنوان کرد: ایجاد بازارچه صنایع‌دستی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار موجب رونق گردشگری در استان نیز خواهد شد.

در ادامه با فرماندار شهرستان سنندج با حضور در محل موزه‌های سنندج و سایر مراکز خدمات رسان به گردشگران نوروزی با فعالین این بخش‌ها دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود