Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار لیتوانی و ایتالیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 با برتری 2-0 ایتالیا به پایان رسید. پس از این دیدار، روبرتو مانچینی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی آتزوری در مصاحبه با رای اسپورت گفت:

هفتمین بازی ایتالیا طی 3 روز بود بنابراین حتی با چرخش ترکیب، می دانستیم شب سختی در انتظار ما است. وضعیت زمین بسیار بد بود و آنها بیشتر به چمن مصنوعی عادت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه در تمرین ما روی این زمین، چمن بسیار خیس بود اما اکنون کاملا خشک شده بود.

موقعیت داشتیم گل های بیشتری بزنیم اما در این شرایط فقط کسب برد اهمیت داشت. اگر همه موقعیت های خود را به گل تبدیل می کردیم، همه چیز راحت به نظر می رسید.

ایتالیا به رکورد 25 بازی پیاپی بدون شکست رسید. رکوردی مشابه با دوران مارچلو لیپی و نزدیک به 30 بازی پیاپی بدون شکست در دوران ویتوریو پوتزو. مانچینی افزود:

از حضور در صدر جدول خوشحال هستیم اما دیگر موضوع ها فعلا اهمیتی ندارد. رکوردها، موضوعی متفاوت از نتایج است. امیدوارم روزی عملکرد من را با عملکرد لیپی در جام جهانی مقایسه کنید.

در مورد چیرو ایموبیله باید همه جوانب را درنظر گرفت. او امشب هر چه در توان داشت، نشان داد. ایموبیله مثل سایر بازیکنان در بهترین فرم خود نیست و خسته بود. گلی که زد، ثبات خوبی به او خواهد داد.

افزایش لیست بازیکنان به 25 نفر در یورو 2020 تصمیم درستی خواهد بود. قطعا در طول رقابت ها، بازیکنان زیادی دچار مشکل می شوند و اگر قرار باشد جایگزین ها را به شکل ناگهانی به ترکیب اضافه کنیم، سخت خواهد بود چون بازیکنان در آن مقطع در تعطیلات تابستان هستند.

اخبار داغ 

ساعت بازی های پرسپولیس در آسیا مشخص شد / اختصاصی طرفداری چرا خولیو ولاسکو مثل کارلوس کی روش نشد؟ / محمدرضا داورزنی در طرفداری پاسخ داد علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد

در سال ۲۰۱۶ و در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتسال، تیم ملی ایران توانست با پیروزی برابر پرتغال در ضربات پنالتی برنز جهان را از آن خود کند. به مناسبت نزدیکی جام جهانی فوتسال در شهریور ماه، می‌توانید خلاصه این دیدار را تماشا کنید.

دریافت 84 MB

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!