Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:03:15 GMT

لحظه شلیک به پسر ۱۲ ساله ربوده شده در خیابان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۵۶۵۶

لحظه شلیک به پسر ۱۲ ساله ربوده شده در خیابان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس میامی آمریکا جستجو‌های خود را برای دستگیری مردی که اقدام به ربودن، اذیت و آزار و سپس شلیک گلوله به یک پسر ۱۲ ساله کرده آغاز کرده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این پسر در ساعت ۲ بامداد در حال پیاده روی در «برونسویلا» در شمال شرقی میامی بود که توسط یک راننده ربوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد مهاجم که هویتش هنوز مشخص نشده پسر را با تهدید سوار خودروی خود کرده و متواری شد.

این مرد سپس به نوجوان در داخل خودرو شلیک و او را در کنار سطل زباله رها کرد. یک رهگذر محلی دوچرخه سوار که فریاد‌های این پسر توجه‌اش را جلب کرده بود به کمک وی شتافته و بلافاصله با پلیس و اورژانس پزشکی تماس گرفت. این اتفاق اوایل صبح روز شنبه رخ داد.

جانی در گفت‌وگو با Local ۱۰ گفت: «این پسر فریاد می‌کشید، یک نفر به من کمک کند، کمک کنید لطفا. من پسر را به داخل فروشگاه بردم و با پلیس تماس گرفتم. او در ابتدا هوشیار بود، اما بعد روی زمین افتاد و گفت که مورد آزار قرار گرفته است.»

بیشتر بخوانید

لحظه ربوده شدن دختر خردسال در پمپ بنزین

در ویدئویی که منتشر شده است این پسر را در حالی که با چهره‌ای خون آلود در کنار سطل زباله ایستاده و سپس روی زمین سقوط می‌کند نشان می‌دهد. لحظاتی بعد مرد دوچرخه سوار از دوچرخه پیاده شده و به او کمک می کند.

پس از حضور پلیس در محل حادثه این پسر در حالی که وضعیتش وخیم بود به بیمارستان منتقل شد. هنوز هویت قربانی توسط پلیس اعلام نشده است. پلیس از شهروندان محلی برای شناسایی و دستگیری مرد مهاجم که سوار بر یک خودروی سدان مشکی رنگ شاسی بلند بوده درخواست کمک کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا شلیک گلوله اذیت و آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.   به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.    روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد.    همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار