Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس ۲۴، دولت بایدن برای نخستین بار روز سه شنبه به خبرنگاران اجازه داد از مرکز اصلی بازداشت مرزی آمریکا در مرز ایالت تگزاس در جنوب این کشور بازدید کنند. 

بیش از ۴ هزار مهاجر غیرقانونی شامل کودکان و خانواده‌هایشان که بسیاری از آن‌ها کودک و نوجوان هستند در یکی از مراکز بسیار شلوغ و پرجمعیت بازداشت در مرز آمریکا با مکزیک که تنها ظرفیت اسکان ۲۵۰ نفر را دارد، نگهداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دولت آمریکا پیش از این در تلاش بود تا مانع انتشار تصاویر گرفته شده از اردوگاه پناهجویان در مرز‌های این کشور شود.

شبکه فاکس نیوز روز شنبه به نقل از سناتور مایک براون گزارش داد یک مقام مسئول از دولت بایدن از سناتور‌های جمهوری خواهی که اخیرا از بازداشتگاه مرزی بازدید کردند، خواسته است تا تصاویر گرفته شده از این اردوگاه‌ها را از بین ببرند.

این مکان که با چادر پوشانده شده برای نگهداری از کودکان مهاجر تدارک دیده شده است و کودکان را در اتاقک‌هایی که با پلاستیک از یکدیگر مجزا شده نگهداری می‌کنند و آنان را شانه به شانه زیر پتو‌های زرورقی می‌خوابانند.

اسکار اسکامیلا، افسر جانشین گشت مرزی آمریکا گفت: «هم اکنون در این مرکز بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ نفر در بازداشت به سر می‌برند که ۳ هزار و ۴۰۰ تن از آنان، کودکان بی‌سرپرست و بقیه خانواده هستند.»

افسر جانشین گشت مرزی گفت: «همه‌ی کودکانی که اینجا پشت سر من می‌بینید بچه‌های کوچک و بی‌سرپرست هستند. سن و سال شان متفاوت است و در زمره‌ی کم سن و سال‌ترین افرادی هستند که در بازداشت به سر می‌برند. این‌ها خودشان به تنهایی از مرز گذشته و وارد خاک آمریکا شده اند!»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز مکزیک مهاجران غیرقانونی بازداشتگاه مرزی مرز آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کنعانی از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس با انتشار تصویری از بازداشت یکی از دانشجویان معترض در آمریکا که وایرال شده، نوشت: «به بند کشیده شدن ‎آزادی در ‎آمریکا - رسانه‌های آمریکایی: دستگیری حداقل ۹۰۰ نفر از معترضان توسط ‎پلیس آمریکا در جریان اعتراضات دانشجویی در این کشور در حمایت از ‎غزه».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • انتقاد کنعانی از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا