Web Analytics Made Easy - Statcounter

متجاوز سریالی که به زنان 50 تا 60 ساله تجاوز می کرد با هوشیاری پلیس تگزاس در دام ماموران گرفتار شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، متهم که حدود یک دهه زنان خواننده را مورد تجاوز قرار داده بود با آزمایش دی ان ای هویتش افشا شد.

اطلاعات پلیس تگزاس نشان می دهد که پلیس موفق شده است با استفاده از دی ان ای متجاوز سریالی را که از سال 2010میلادی به زنان تجاوز کرده و فرار کرده است شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس می گوید قربانیان متجاوز را نمی شناخته اما مرد متجاوز اسامی تمام آن ها و محل سکونتشان را می دانسته و به راحتی به آن ها تجاوز کرده است.

سخنگوی پلیس بیان کرد که متهم با قرار وثیقه 500هزار دلاری دستگیر و راهی زندان شده است تا تحقیقات بیشتری در این ارتباط صورت گرفته و دی ان ای او با دیگر زنانی که مورد تعرض قرار گرفتند تطابق یابد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا متجاوز سریالی تجاوز دی ان ای اخبار حوادث تجاوز دی ان ای دستگیری آزار جنسی آزار شیطانی تجاوزجنسی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزاده نامداری بازیگر سینما و تلویزیون مجری تلویزیون خودکشی آزاده نامداری مرگ آزاده نامداری عکس ایران مرگ همسر آزاده نامداری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند

ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز