Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۸۱ هزار و ۵۵۹ نمونه گیری انجام و ابتلای ۲۷ هزار و ۲۲۶ نفر به کرونا قطعی شده است.

او افزود: هم اکنون شهرستان‌های سامان و بروجن در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

فوت دو بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری

شیرانی اضافه کرد: مردم به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری منحوس کرونا، از برگزاری هرگونه تجمع، دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی در ایام تعطیلات عید نوروز خودداری کنید.

او ادامه داد: با توجه به افزایش موارد سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و کیار این شهرستان‌ها نیز به صورت رسمی نارنجی خواهند شد.

شیرانی گفت: سایر شهرستان‌ها نیز در معرض خطر هستند و حتی شهرستان لردگان که جزو شهرستان‌های با شیوع کم در ماه‌های اخیر بوده است، ثبت آمار کم نظیری از موارد ابتلا به کرونا را طی ماه‌های اخیر تجربه نموده است.

او افزود: با افزایش موارد ابتلای سرپایی زنگ هشدار به صدا در خواهد آمد و با افزایش موارد سرپایی، آمار بیماران بستری و به دنبال آن تعداد بیماران بدحال و طبیعتا فوتی‌های ناشی از کرونا افزایش خواهد یافت.

شیرانی اضافه کرد: باید از الان که با شروع موج جدید شیوع کرونا مواجه هستیم اقدامات کنترلی و پیشگیرانه انجام شود، با رسیدن به اوج شیوع بیماری اقدامات کمتر کار ساز است.

او ادامه داد: باید تلاش کرد، هم طول و هم ارتفاع منحنی شیوع بیماری کرونا کوتاه‌تر باشد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری