Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:38:41 GMT

زمین پتروشیمی جازموریان جانمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۶۱۲۴

زمین پتروشیمی جازموریان جانمایی شد

منصور شکرالهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان این زمین را ۵۰ هکتار اعلام کرد و گفت: این زمین جهت تاسیس پتروشیمی جازموریان در اختیار شرکت پتروشیمی نگین جازموریان قرار گرفت تا پس از اخذ مجوزات لازم پروژه احداث پتروشیمی آغاز شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نگین جازموریان هم با بیان اینکه طرح پتروشیمی جازموریان یک پروژه مادر هست، گفت: این طرح برای اولین بار در کشور با تکنولوژی روز دنیا خواهد بود که گاز طبیعی را به MEG تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امیری افزود: این طرح در فاز اول ۵۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری می شود.

وی میزان اشتغالزایی طرح پتروشیمی جازموریان را در فاز اول بصورت مستقیم و غیر مستقیم بیش از یک هزار نفر اعلام کرد.

امیری ضمن تشکر از حمایت های نماینده مجلس گفت: پیگیری اختصاص زمین یک سال طول کشید که با حمایت نماینده امروز زمین جهت احداث پتروشیمی اختصاص داده شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم استعلامات این طرح زودتر انجام شود تا بتوانیم کار را شروع کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نگین جازموریان اظهار داشت: در مورد مکان احداث طرح هیچ تعصبی نداریم که در کدام نقطه و شهرستان باشد چرا که هدف احداث این طرح در مناطق کم برخوردار است.

وی ادامه داد: در انتخاب زمین نزدیکی به خط انتقال گاز و بقیه موارد تخصصی لحاظ شده است.

امیری گفت: برای احداث این طرح در وزارت خانه پیشنهاد مناطق کنار دریا را می دادند که با رایزنی های آقای شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی مجوز احداث در منطقه جنوب کرمان را گرفتیم.

برچسب‌ها اشتغال زایی نماینده مجلس شورای اسلامی جیرفت صنایع پتروشیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی نماینده مجلس شورای اسلامی جیرفت اشتغال زایی نماینده مجلس شورای اسلامی جیرفت صنایع پتروشیمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان