Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@03:42:48 GMT

اعتراض تند کروس به برگزاری جام جهانی در قطر

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۶۲۴۶

اعتراض تند کروس به برگزاری جام جهانی در قطر

طبق گزارش تکان دهنده ای که اخیراً گاردین آن را منتشر کرده بود از زمان سپردن میزبانی جام جهانی 2022 به قطر، 6500 نفر از کارگران شاغل در این کشور جان خود را از دست داده اند؛ 37 مورد از این مرگ و میر ها مستقیماً با ساخت استادیوم های مورد تایید فیفا برای برگزاری جام جهانی در ارتباط بوده است.

پس از بازیکنان تیم ملی نروژ که چند روز پیش اعتراض نمادینی به این قضیه داشتند، تونی کروس بازیکن آلمانی رئال مادرید هم برگزاری جام جهانی در قطر را غیرقابل قبول خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کروس در پادکست برادرش فلیکس گفت:« کارگران مهاجر در گرمای 50 درجه هفته هاست که بدون استراحت کار می کنند، آنها غذای کافی نمی خورند، آب آشامیدنی ندارند و شرایط دما هم جنون آمیز است.

از نظر من برگزاری جام جهانی در قطر تصمیم خوبی نبود. از سویی قطر با وحشیگری علیه کارگران برخورد می کند. چنین مواردی کاملا غیرقابل قبول هستند. آیا جام جهانی می تواند به بهبود شرایط کارگران در آن جا کمک کند؟ فکر نمی کنم. فوتبال همیشه توجهاتی عمومی را جلب می کند، چه قبل از مسابقات و چه در حین آن.»

گفته می شود که کروس بعد از یورو 2020 از بازی های ملی بازنشسته می شود و به این ترتیب در جام جهانی 2022 حضور پیدا نخواهد کرد.

۲۵۸ ۴۱

کد خبر 1500311

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر برگزاری جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های بایرن و رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2-2 مساوی به اتمام رسید. در 20 دقیقه ابتدایی بایرن تیم برتر زمین بود ولی این رئال بود که گل اول را توسط وینیسیوس زد. پاس عالی کروس و اشتباه کیم مین جائه در یارگیری باعث شد تا وینیسیوس با نویر تک به تک شده و کار را تمام کند.

در دقیقه 83 بازی نیز مدافع کره ای روی رودریگو مرتکب پنالتی شد و وینی توانست بازی را برابر کند.

فایبو کاپلو در پایان بازی از کیم مین جائه انتقاد کرد و گفت او در سطح این بازی نبود: «در لیگ قهرمانان و به خصوص در نیمه نهایی، کیفیت بازیکنان باعث ایجاد تفاوت بین تیم‌ها می شود. در بایرن کیم مین جائه در دو نوبت اسیر پاس های رئال شد و هر دو منجر به گل شدند. روی پاس کروس در گل اول، کیم موقعیتش را فراموش کرده بود و در گل دوم نیازی به دادن پنالتی نبود. او در زمین مشکلات زیادی داشت و بعید است در بازی برگشت و یا اگر بایرن به فینال برود، در بازی نهایی شانس بازی پیدا کند.»

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست