Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری فرانسه دستور داد تا سومین قرنطینه سراسری در کشور حداقل برای یک ماه اعمال شود و گفت: مدارس هم باید برای برای سه هفته و همزمان با موج سوم کرونا در کشور که تهدیدی برای انباشت بیماران در بیمارستان‌هاست، تعطیل شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، با توجه به نزدیک شدن تعداد مرگ‌های ناشی از کرونا به عدد ۱۰۰ هزار نفر در فرانسه، وخیم شدن وضعیت سلامت در این کشور و کندی توزیع واکسن کرونا، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه مجبور شد تا هدفش را برای باز نگهداشتن کشور به منظور حفظ اقتصاد فرانسه، کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: ما اگر همین الان دست به کار نشویم، کنترل اوضاع را از دست می‌دهیم.

اظهارات وی به این معناست که محدودیت‌هایی که در حال حاضر بیش از یک هفته است در پاریس و برخی از مناطق شمالی و جنوبی فرانسه برقرار شده اکنون باید از روز شنبه حداقل به مدت یک ماه در سراسر کشور اجرایی شود.

ماکرون هم‌چنین با کنار گذاشتن وعده‌اش برای حفظ آموزش و تحصیل از پاندمی کرونا گفت، مدارس باید برای سه هفته تعطیل شوند.

ماکرون ۴۳ ساله که به دنبال اجتناب از تعطیلی و قرنطینه سراسری در مقیاس بزرگ از شروع سال ۲۰۲۱ بود، اعلام کرده بود که می‌تواند بدون تعطیلی مجدد کشور، فرانسه را از پاندمی برهاند و باعث رشد اقتصادی شود.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین گفت، کشورش بیش از سایر همسایه‌ها توانست در دوران پاندمی کرونا مدارس را برای مدتی طولانی‌تر باز نگهدارد.

ابتلای به بیماری کووید-۱۹ به صورت روزانه در فرانسه از فوریه سال جاری میلادی دو برابر شده و به میانگین نزدیک به ۴۰ هزار نفر رسیده است.

ماکرون همچنین گفت که کمپین واکسیناسیون باید سرعت یابد. همچنین افراد ۶۰ سال به بالا از اواسط آوریل سال جاری میلادی و ۵۰ سال به بالا از یک ماه بعدتر واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند. هدف، واکسیناسیون ۳ میلیون بزرگسال تا اواسط ژوئن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس واکسن کرونا فرانسه کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین رئیس سازمان سنجش: طراحان سؤال کنکور از ۵ فروردین تا فردا در قرنطینه هستند، حتی اجازه تماس با خانواده را ندارند/ همسر یکی از آنها دچار حادثه‌ شد، زمانی که به خانه رفت، مراسم چهلم را برگزار کردند

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:????همکاران ما از ۵ فروردین تا فردا ساعت ۱۴ در قرنطینۀ کامل هستند. در این مدت حتی اجازۀ تماس تلفنی با خانوادۀ خود را ندارند.
او در ادامه به نکته عجیبی اشاره کرد؛????همسر یکی از آنها دچار حادثه‌ای شد و تا آخر قرنطینه بی‌خبر بود، زمانی که به خانه رفت مراسم چهلم را برگزار کردند.

کد خبر 847169 برچسب‌ها خبر مهم کنکور

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)