Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:36:37 GMT

امتیاز تیم لیگ دویی تهران در آستانه بازگشت به خرم آباد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۶۴۱۷

مدیران تیم های خیبر و اسپاد به اختلاف خوردند

تیم لیگ دویی اسپاد تهران با توجه به عدم تعهد به توافق نامه اش با خرم آبادی ها و پرداخت نکردن مطالبات مالی آنهابا شکایت مسولین تیم خیبر روبرو شد.

به گزارش طرفداری محمدرضا نصرتی مشاور مالک و مدیرورزشی باشگاه خیبر طی تماس تلفنی اعلام کرد: به دنبال باز پس گیری سهمیه لیگ دو خودمان هستیم، باتوجه به قراردادی که در واگذاری سهمیه لیگ دو به باشگاه اسپاد تهران داریم و عدم ایفای تعهدات از طرف آنها شکایتی را در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مطرح کردیم و به هیچ وجه از مواضع خود و حق باشگاه بزرگ خیبر کوتاه نخواهیم آمد و انشاالله به زودی سهمیه لیگ دو خود را پس خواهیم کرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیبر خرم آباد با خرید امتیاز لیگ یکی، امتیاز لیگ دویی خود  را به تیم اسپاد تهران فروخت.

اخبار داغ 

ساعت بازی های پرسپولیس در آسیا مشخص شد / اختصاصی طرفداری چرا خولیو ولاسکو مثل کارلوس کی روش نشد؟ / محمدرضا داورزنی در طرفداری پاسخ داد علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران

مسعود بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی یک سال گذشته تلاش مناسبی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای تکریم و پاسداشت مقام معلم انجام شده است.

وی افزود: در تابستان پیش رو نیز دو برنامه اساسی برای توانمندسازی معلمان به عنوان سرمایه انسانی و نیز پیگیری مطالبات فرهنگیان و خانواده‌های آنها اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از پنج هزار سهمیه استخدامی در شهرستان‌های تهران در راستای بهتر شدن شرایط مدارس داشتیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ نیز پنج هزار و ۷۷۶ سهمیه استخدامی از سازمان‌های مربوطه اخذ شده است، گفت: در اواخر اردیبهشت آزمون مقطع متوسطه را داشتیم، قبل از عید نیز آزمون ابتدایی برگزار شد و در حال ارزیابی تکمیلی افراد هستیم تا بتوانیم برای اول مهر این افراد را به چرخه آموزش و پرورش اضافه کنیم‌.

بهرامی ادامه داد: در مورد سرانه‌های آموزشی نیز با پیگیری‌هایی که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین محترم انجام دادند و حمایت‌های دولت طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۳ فضای آموزشی به شهرستان‌های استان تهران اضافه شد.

وی گفت: اکنون بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان در حال اجرا است و به مرور به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شود.

کد خبر 6097510

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل