Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:17:59 GMT

حضور در تفرجگاه‌های کدام شهرها ممنوع است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۶۶۴۳

حضور در تفرجگاه‌های کدام شهرها ممنوع است؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ممنوعیت تجمع و دورهمی در روز طبیعت گفت: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و جهش هایی که در روزهای اخیر از این بیماری مشاهده شده، به منظور رفع نگرانی ها و جلوگیری از تشدید موج های جدید بیماری و حفظ سلامت عموم مردم در سراسر کشور به عنوان سیاست محوری بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان‌ها و تفرجگاهها و فضای سبز شهرها در روز طبیعت، ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، در خانه ماندن و عدم حضور در اماکن شلوغ و پرتردد و فضاهای عمومی از راههای عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا است؛ قطعا هموطنان عزیزمان که از ابتدای شیوع این ویروس مشارکت و همکاری مناسبی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند، در روز طبیعت امسال هم با درک شرایط فعلی، بار دیگر حمایت و همراهی قاطع خود را از این مصوبه خواهند داشت.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا در شهرهایی که در وضعیت آبی و زرد هستند، امکان حضور در پارک ها و بوستان ها وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور مقابله با هرگونه انتقال و شیوع ویروس کرونا، در روز طبیعت هرگونه تجمع در بوستان ها و تفرج گاه ها در سطح شهرهای کشور که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند ممنوع شده که انشالله با پایدار شدن شرایط و کاهش بیماری در کشور، امکان بهره مندی شهروندان در فصول بهار و تابستان فراهم شود.

جمالی نژاد درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص تعطیلی پارک ها و بوستانها خاطرنشان کرد: طی بخشنامه ای به استان ها بر ممنوعیت هرگونه تجمع و دورهمی در بوستانها و پارک های شهری و تفرج گاه ها و مناطق ساحلی و گردشگری در شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند در روز سیزدهم فروردین و انجام اقدامات و هماهنگی های لازم در این امر توسط شهرداریها و نیروی انتظامی تاکید شده است.

وی تاکید کرد: ضمنا از رسانه های ملی و استانی و بویژه صدا و سیما خواسته شده که اطلاع رسانی لازم را در این خصوص انجام دهند تا در همکاری موثر مردم با مدیریت شهری شاهد رعایت حداکثری طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از هر گونه تجمع و دورهمی در بوستانهای شهری در روز طبیعت باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها نوروز 1400 سند همکاری 25 ساله ایران و چین روز جمهوری اسلامی وزارت کشور سیزده به در ممنوعیت بوستان ها تفرجگاه ها اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها نوروز 1400 سند همکاری 25 ساله ایران و چین روز جمهوری اسلامی تجمع و دورهمی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مجموعه وزارت امور خارجه سفیران کشورهای مختلف از جمله برزیل، کوبا، قرقیزستان، تاجیکستان و پاکستان آمادگی خود را برای حضور در نخستین رویداد بین المللی اقتصاد دریامحور ایران در جزیره قشم اعلام کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش روز شنبه خبرگزاری تسنیم از قشم، هماهنگی و مذاکرات مختلفی با کشورهای دیگری نظیر روسیه، چین، هند، عمان، عراق، امارات متحده عربی، اندونزی و چندین کشور دیگر برای حضور سفرا و شرکت های فعال آنها در این رویداد صورت گرفته است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دبیرخانه نخستین رویداد بین المللی اقتصاد دریامحور ایران و با هماهنگی وزارت امور خارجه، بخش ویژه ای به عنوان پاویون بین‌الملل پیش‌بینی شده است که سفیران کشورهای مختلف و هیات همراه در آن مستقر خواهند شد.

با توجه به استقبال کشورهای مختلف برای حضور در این رویداد، پیش‌بینی می‌شود بخش بین‌الملل نقشی اثربخش در توسعه همکاری‌های تجاری در سطح بین‌الملل ایفا کند و شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند با هماهنگی دبیرخانه جلسات مذاکره با نمایندگان کشورهای مختلف را حول محورهای درخواستی خود برگزار نمایند.

بنا بر این گزارش، نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران با هدف بررسی فرصتها، چالش‌ها و راهکارها و بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال، با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریامحور با حضور دستگاه های عمومی، دولتی و غیردولتی، شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و سفرای کشورهای مختلف جهان 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»