Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال ماشین سازی آخرین تیم در جدول رده بندی طی دیداری دشوار در سیرجان به مصاف گل گهر می‌رود و این در حالی است که برای اولین بار در این فصل، مجتبی خورشیدی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

ماشین سازی که در قعر جدول رده بندی قرار دارد و کار دشواری برای بقا در لیگ برتر دارد، در حالی در هفته نوزدهم به میدان می‌رود که مجتبی خورشیدی چهارمین سرمربی فصل این تیم است و این در حالی است که یکی از سرمربیان پیشین این تیم، در دو مقطع مختلف هدایت آن را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین سازان فصل را با ابتدا با وحید بیاتلو آغاز کردند. اما این مربی جوان تنها ۵ هفته در این تیم دوام آورد و به دلیل نتایج ضعیف، نیمکت این تیم را ترک کرد تا اولین تغییر فصل لیگ برتر باشد.

بعد از جدایی بیاتلو، دستیار جوان وی سعید اخباری به عنوان سرمربی موقت مسئولیت این تیم را برعهده گرفت و بعد از چند بازی با تصمیم مسئولان این باشگاه، اخباری سرمربی ماشین سازی شد.

ادامه روند نه چندان مطلوب ماشین سازی با اخباری تصمیم سازان در این تیم را بر آن داشت تا از مربی باتجربه‌تر و صاحب کارنامه‌ای استفاده کرده و از این رو به مهدی پاشازاده روی آوردند. اما نیمکت لرزان ماشین سازی به پاشازاده هم وفا نکرد تا کاپیتان سابق آبی پوشان خیلی زود تبریز را ترک کند.

با کنار رفتن پاشازاده، اخباری یک بار دیگر به ماشین سازی بازگشت. اما این بار تنها یک بار و آن هم مقابل استقلال روی نیمکت نشست و بعد از تحمل یک شکست مقابل شاگردان فرهاد مجیدی بار دیگر ناچار به ترک تبریز شد.

ماشین سازان اخیراً با مجتبی خورشیدی مربی باتجربه‌ای که در مقطع کوتاهی نیز همراه با پاشازاده در کادر فنی ماشین سازی قرار داشت به توافق رسیدند تا خورشیدی عملاً چهارمین سرمربی تیم با سابقه تبریزی باشد.

خورشیدی دانشجوی دکترای فیزیولوژی ورزشی است، سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های زیادی از جمله استقلال اهواز، راه آهن، پاس همدان، شهرداری بندر عباس، آلومینیوم بندرعباس، شهرداری تبریز، ماشین سازی تبریز و… را در کارنامه دارد. وی همچنین سابقه سرمربیگری در تیم‌های پاس همدان و شهرداری بندر عباس را هم دارد.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و گل گهر از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۶ فروردین در سیرجان برگزار می‌شود. ماشین سازی تا پایان هفته هجدهم با ۹ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و حتی در صورت پیروزی در این بازی هم از قعر جدول جدا نخواهد شد. گل گهر نیز با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و این در حالی است که این تیم یک دیدار معوقه نیز مقابل فولاد در پیش دارد.

کد خبر 5178900

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران مجتبی خورشیدی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد جودو تکواندو لیگ برتر بسکتبال شهاب الدین عزیزی خادم تیم فوتبال استقلال تهران باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال سوریه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال ایران ویروس کرونا ماشین سازی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی»، با تصویب این جدول موافقت کردند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، در جریان بررسی این جدول در صحن مجلس، هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس به ارائه توضیحات درباره جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه پرداخت و گفت: این جدول هم در بودجه سال گذشته و هم در بودجه امسال وجود داشت و بر اساس آن دولت مکلف شده است تا تمام جزئیات مربوط به فرآورده‌های نفتی و گازی را اعم از قسمت این فرآورده‌ها در این جدول بیان کند. همچنین دولت مکلف است که ذینفعان آن را مشخص نماید و جدول مصارف کلان این حوزه را نیز در پیوست لحاظ کنند.

وی افزود: تمام درآمدهای نفتی و زنجیره آن و مصارف این حوزه با این جدول مشخص می‌شود. همچنین در جداول الحاقی نیز آنچه در احکام درباره حساب سرمایه‌گذاری و حساب بهینه‌سازی آمده در جدولی درج شده است.

در ادامه حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ طی اظهاراتی تاکید کرد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود. در واقع این جدول، جدول شفافیت بوده و نورافکنی به داخل تاریک‌خانه‌ها است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جریان بررسی جدول ۱۰- د با عنوان «طرح های ملی از محل توازن»، پس از مخالفت با تصویب این جدول، به پیشنهاد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر بازگشت اعتبارات بخش د جدول ۱۰ به بخش توازن موافقت کردند.

قالیباف همچنین گفت: به دلیل اینکه منابع این بخش از بخش توازن برداشت شده است و به دلیل اینکه پیشنهاداتی هم وجود دارد، به نظر بنده باید این منابع به بخش توازن بازگردانده شود.

وی اظهار کرد: مواردی که به بخش توازن باز می‌گردد یا ردیف دارند و یا بر اساس طرح‌هایی است که ردیفی ندارند؛ بنابراین اگر ردیف دارند باید به بخش توازن بازگردانده شوند و اگر ردیف ندارند باید بر اساس شاخص توزیع شوند.

اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

از سوی دیگر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901323

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز