Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:44:09 GMT

گردشگری شهرستان ری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۶۶۸۹

گردشگری شهرستان ری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

گروه استان‌ها _ استاندار تهران گفت: در ارزیابی که توسط استانداری تهران انجام شده فرمانداری ری در حوزه عملکرد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی در جایگاه برتر قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  استان‌تهران ،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در دیدار با فرماندار شهرستان ری، شهرداران و بخشداران این شهرستان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی توأم با عزت، افتخار و سربلندی برای آحاد کشور به ویژه شهروندان استان تهران اظهار داشت: اقدامات مختلفی در شهرهای شهرستان ری صورت می‌گیرد اما در خود شهرری آنچه مطالبه شهروندان است کمتر محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه استقرار نیروی انتظامی که جهت تامین امنیت شهرستان رکن اساسی محسوب می‌شود سعی شد از شهرداری زمین گرفته شود؛ البته شهرداری‌های شهرهای شش گانه هماهنگی‌های لازم را دارند ولی در حوزه شهرداری منطقه 20 مشکلاتی وجود دارد که باید تلاش شود تا مطالبات اصلی و معوقه مردم شهرستان از راه‌های مختلف پیگیری شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در ارزیابی که توسط استانداری تهران انجام شده فرمانداری ری در حوزه عملکرد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی در جایگاه برتر قرار دارد که یکی از معیارهای مهم در این زمینه اشتغال است چرا که 4 سال پیاپی مقام معظم رهبری موضوع تولید را مورد توجه قرار دادند که خروجی آن در زمینه اشتغال هم ایجاد اشتغال جدید و هم تثبیت اشتغال موجود نمایان می‌شود.

اشتغال 228 درصدی در شهرستان ری تحقق یافت35 هزار بسته کمک معیشتی میان آسیب دیدگان از کرونا شهرستان ری توزیع شداولین هتل شهرستان ری افتتاح شد

محسنی بندپی با اشاره به تحقق 228 درصدی اشتغال در شهرستان ری گفت: این امر نشان از تلاش مسئولان امر دارد و پویایی، تحول و خلاقیت در این شهرستان دیده می‌شود و این چرخه باید ادامه پیدا کند، به علاوه در حوزه شناسایی انبارها پیشرفت شناسایی از 340 انبار به 2300 انبار اقدام مهمی است.

وی با بیان اینکه شهرستان ری باید در ابعاد مختلف مطالبات مردم شهرستان را پاسخگو باشد خاطرنشان کرد: آنچه در شهرستان ری در دست انجام است اقدامات ارزنده و اثربخش در ابعاد مختلف است که در کنار این مسائل بحث گردشگری هم باید مورد توجه قرار بگیرد و این آمادگی وجود دارد که جلسات فوق‌العاده در این زمینه برگزار کنیم.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

بتول دانش شهرکی اظهار کرد: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه‌ شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید قرار گرفته و این ظرفیت‌ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.

 نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند