Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:25:19 GMT

دیدیه دشان: پیروزی مهمترین چیز است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۶۹۳۹

دیدیه دشان: پیروزی مهمترین چیز است

شب گذشته فرانسه در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی توانست با تک گل آنتوان گریزمان بوسنی را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های جام جهانی، شب گذشته موفق شد با یک گل بوسنی و هرزگووین را شکست داده و با هفت امتیاز صدرنشین گروه D شود. آنتوان گریزمان با ضربه سر در دقیقه 60 بازی برای فرانسه گلزنی کرد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان با وجودی که در این مرحله از رقابت ها در سه بازی خود چندان درخشان ظاهر نشده اند توانستند با چهار امتباز بیشتر از تیم دوم در گروه خود صدرنشین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این بازی کلیلیان امباپه هم در دقیقه سه برای فرانسوی ها گلزنی کرد اما گل او آفساید اعلام شد. در پایان امباپه جز همان گل آفساید در این بازی بی تاثیر ظاهر شد تا بر خلاف فرم خوبی که در بازی های باشگاهی دارد، در بازی های ملی نمایشی مایوس کننده داشته باشد.

هوگو لوریس، دروازه بان تیم ملی فرانسه، نیز نقش پررنگی در پیروزی بی رمق این تیم داشت و بارها دروازه را نجات داد.

 

 

دیدیه دشان پس از بازی گفت: "نتجه مهمترین چیز است. واضح است که در زمینه شیوه بازی ما می توانیم بهتر از این عمل کنیم. در نیمه اول آنطور که باید، بازی نکردیم و هوگو سیو محشری داشت.

در نیمه دوم اوضاع بهتر بود. همه مسابقات پیچیده و دشوار هستند. چیزهایی هست که من دیده ام قادر به انجام‌شان هستیم اما مدتی است ندیده ام آنها را در زمین پیاده کنیم. پیروزی مهمترین چیز است.

ما در نیمه دوم کارهای بیشتری انجام دادیم. در آغاز بازی کمی مشکل داشتیم. نمی خواهم که برای بازیکنان بهانه بیاورم. من از آنها انتظار زیادی دارم، حتی با وجودی که سفرها و اختلاف زمانی بسیار کار را دشوار کرده است.

بازی هایی که در ماه سپتامبر واهیم داشت با سه رقیب اصلی مان خواهد بود. هیچ چیز تمام نشده اما ما با هفت امتیاز از سه بازی خودمان را در بهترین جایگاه ممکن قرار داده ایم."

 

 

تیم ملی فرانسه دشان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه دشان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رونالدو برای الهلال

به گزارش قدس آنلاین، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران