Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:58:57 GMT

۱۲ فروردین روز اقتدار و عزت ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۷۱۸۵

۱۲ فروردین روز اقتدار و عزت ملت ایران است

فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: ۱۲ فروردین روز اقتدار و عزت ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه شیرزاد ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بیان داشت: مردم ایران با حضور آگاهانه خود پای صندوق های رای در روز تاریخی ۱۲ فروردین نشان دادند که در تعیین سرنوشت خود اجازه دخالت به بیگانگان و دشمنان نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: ۱۲ فروردین روز اقتدار و عزت ملت ایران است.

ایشان در ادامه گفت: مردم ایران در روز ۱۲ فروردین با رای ۹۸ درصدی خود به جمهوری اسلامی آری گفتند و باعث ناامیدی دشمن و استعمارگران شدند.

فاطمه شیرزاد در ادامه اظهار کرد: ملت سربلند ایران در روز ۱۲ فروردین حماسه ای بزرگ خلق کردند و نشان دادند پشتیبانی

محکم برای حکومت اسلامی هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: 12 فروردین فاطمه شیرزاد ۱۲ فروردین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد

به گزارش خبرآنلاین با بررسی کارنامه تولید خودروسازان بزرگ کشور در نخستین ماه امسال مشخص می‌شود که ایران‌خودرو و سایپا در افتتاحیه تولید ۱۴۰۳ چه کرده‌اند.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو در مجموع حدود ۴۲‌هزار و ۴۰۰دستگاه انواع خودروی سواری را در فروردین امسال تولید کرده‌اند. این در حالی است که در ماه مشابه پارسال مجموع تولید محصولات سواری آنها حدود ۵۵‌هزار دستگاه بود. بنابراین غول‌های جاده ‌مخصوص در ماه نخست امسال و نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۲۴‌درصد افت تولید را تجربه کرده‌اند.

در این بین، بیشترین تیراژ نصیب ایران‌خودرویی‌ها شده که توانسته‌اند ۱۴‌هزار و ۲۰۴دستگاه محصول را در فروردین تولید کنند. با این حال این میزان تولید سبب شده تا آبی‌های جاده‌مخصوص افت ۱۹درصدی تولید را در بخش سواری نسبت به فروردین ۱۴۰۲ تجربه کنند. سایپایی‌ها نیز به کمک زیرمجموعه خود پارس‌خودرو، تولید بالغ بر ۱۹‌هزار دستگاهی را در ماه ابتدایی امسال ثبت کرده‌اند که نسبت به فروردین پارسال افت ۲۹درصدی را نشان‌ می‌دهد.

در حالت تفکیکی، سایپا تولید ۱۴‌هزار و ۲۰۴دستگاهی در فروردین امسال داشته و این در حالی است که میزان تولید این شرکت در ماه مشابه پارسال ۱۹‌هزار و ۲۱دستگاه بود. بنابراین دومین خودروساز بزرگ ایران بدون احتساب آمار پارس‌خودرو، افت تولید بالغ بر ۵‌هزار دستگاهی داشته است. پارس‌خودرو نیز که ۴هزار و ۸۷۳دستگاه تولید داشته، در مقایسه با فروردین پارسال افت تولید ۲‌هزار و ۷۹۰دستگاهی داشته است.

افت تولید ۲۴درصدی خودروسازان در فروردین در حالی است که طبق اعلام وزیر صمت، تولید خودرو در سال‌جاری باید ۱۵‌درصد افزایش یابد. با توجه به تولید بالغ بر یک‌میلیون و ۳۰۰‌هزار دستگاه خودرو در سال گذشته، رشد ۱۵درصدی به معنای افزایش تیراژ خودرو تا یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار دستگاه است. خودروسازان بزرگ کشور سال گذشته نتوانستند برنامه تولید مدنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت را عملی کنند، به نحوی که تنها ۶۵‌درصد از این برنامه محقق شد. برنامه تولید پارسال حداقل یک‌میلیون و ۷۰۰‌هزار دستگاه بود، بنابراین مشخص می‌شود که برنامه مدنظر صمت برای امسال افت حدودا ۲۰۰‌هزار دستگاهی خواهد داشت. اما در کنار وعده رشد ۱۵درصدی تولید، وزیر صمت هفته گذشته با حضور در ایران‌خودرو دیزل عنوان کرد که یک جهش اساسی در کمیت و کیفیت تولید اتقاق خواهد افتاد. به‌طور حتم این وعده وزیر بدون اصلاح قیمت خودرو همچون سال‌های گذشته تنها در حد وعده باقی خواهد ماند. 21302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903289

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان