Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد فخرالدینی بازیکن تیم فوتبال تراکتور متولد ۵ خرداد ۱۳۶۹ و اهل کرمان است. فخرالدینی در سال گذشته همراه با تراکتور قهرمان جام حذفی شد.

گفتگوی عیدانه با فخرالدینی ترتیب دادیم که از نظر خواهیم گذراند.

زمان تحویل سال دوست دارید در کنار چه کسانی باشید و آرزویتان در آن لحظه چیست؟

سال تحویل دوست دارم در کنار خانواده ام باشم و آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران می‌کنم و ان شا الله امسال سال خوبی برای مردم باشد و یک مقدار سختی شان کمتر شود و بتوانند راحت‌تر زندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین سین هفت سین از نظر شما چیست؟

به نظرم سیب بهترین سین هفت سین است.

نمره‌ای که به خودتان در سال ۹۹ می‌دهید چیست؟

نمره قبولی به خودم می‌دهم، چون عملکردم خوب بود.

بهترین و بدترین اتفاق این سال برای شما چیست؟

به دنیا آمدن فرزندم بهترین اتفاق برای من در سال ۹۹ بود و روند زندگی ام را عوض کرد. خدا را شکر اتفاق بدی نداشتم و همه چیز برایم خوب بود.

بهترین سریالی که تاکنون در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

به نظرم سریال پایتخت که  در ایام نوروز پخش می‌شود از همه سریال‌ها بهتر بوده است.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

قهرمانی با تراکتور در جام حذفی مهمترین اتفاق ورزشی بود و توانستم سومین قهرمانی جام حذفی خود را کسب کنم.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۱۴۰۰ دنبال می‌کنید چیست؟

من فکر می‌کنم سال ۱۴۰۰ سال خوبی باشد و به طور حتم یکسری از مسائل می‌تواند تغییراتی داشته باشد. در مجموع حس خوبی به سال جدید دارم.

به نظرتان با حضور عزیزی خادم وضعیت فوتبال کشورمان به چه صورت می‌شود؟

اکنون نمی‌توانم نظری درباره عزیزی خادم بدهم و باید یک مدت بگذرد تا درباره اش نظر بدهیم.

میزبانی رقابت‌های آسیایی و انتخابی جام جهانی را از ایران گرفتند، نظرتان در این باره چیست؟

متاسفانه میزبانی را از ایران گرفتند و این یک شکست بد برای فوتبال ایران است. فوتبال ایران هر ساله در رقابت‌های آسیایی و انتخابی جام جهانی حرف برای گفتن دارد. ان شا الله شرایطی فراهم شود که دوباره کشورمان میزبان بازی‌های فوتبال باشد و مسابقات در کشورمان برگزار شود.

وضعیت خودتان در تراکتور به چه صورت شد و در این تیم ماندنی شدید یا می‌روید؟

بله، من در تراکتور ماندگار شدم و یک نیم فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارم و همه تمرکزم را گذاشتم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و بعد از پایان فصل درباره ماندن یا جدایی تصمیم می‌گیرم.

عملکرد مسعود شجاعی و سرمربیگری رسول خطیبی در تراکتور را چطور می‌بینید؟

شجاعی قبول نکرد تا سرمربی باشد و او فقط برای اینکه شرایط تیم به هم نریزد چند بازی هدایت تیم را پذیرفت. عملکرد شجاعی خوب بود و باشگاه از نتایجش راضی است. تیم تراکتور متعلق به خطیبی بوده و  بومی محسوب می‌شود و در تراکتور هم بازی کرده است. به نظرم او در این تیم موفق می‌شود.

درباره برگزاری بازی‌های آسیایی  تراکتور در امارات چه نظری دارید؟

بله، ما باید در امارات به مصاف حریفان آسیایی خود برویم. اگر تیم ما می‌خواهد از گروه خود صعود کند نباید برایش فرقی کند که در امارات یا قطر بازی می‌کند. به نظرم امارات گزینه بدی نباشد تا در آنجا بازی کنیم.

علی کریمی ۹ رای در انتخابات فدراسیون فوتبال آورد، نظرتان در این باره چیست؟

من فکر می‌کنم بدون رای گیری باید کریمی رئیس فدراسیون فوتبال می‌شد. به نظرم اگر کریمی رئیس فدراسیون فوتبال می‌شد فوتبال کشورمان تکان اساسی می‌خورد.

بازی‌های تیم ملی فوتبال در خرداد ماه برگزار می‌شود و امیدوار هستید به تیم ملی دعوت شوید؟

من همه تلاش خود را می‌کنم که به تیم ملی فوتبال دعوت شوم و ان شالله بتوانم به تیم ملی برگردم. علاوه بر این، من جزو اولین بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال هستم که به تیم ملی دعوت شدم.

دروغ سیزده بگویید؟

محمدرضا عباسی بازیکن فولاد ضعیف‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال است.

نظرتان در مورد کلمه‌های زیر:

تیم ملی فوتبال؟

آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال می‌کنم و ان شا الله امسال بتوانیم به جام جهانی برویم.

تیم فوتبال تراکتور؟

تیم بزرگ و پرهوادار

عزیزی خادم؟

آرزوی موفقیت برای عزیزی خادم می‌کنم و امیدوارم بتواند فوتبال را به جایگاه اصلی اش برگرداند.  

کرونا؟

ان شالله این ویروس خیلی سریع از بین برود و یا حداقل واکسن کرونا را بزنیم. امیدوارم مردم کشورمان بتوانند واکسن بزنند.

میناوند و انصاریان؟

خداوند این ۲ بزرگوار را رحمت کند و آن‌ها انسان‌های خوبی بودند. واقعا دنیا آن قدر ارزش ندارد که بخواهیم همدیگر را اذیت کنیم.

بیشتر بخوانید

فخرالدینی: امیدوارم در بازی ۶ امتیازی برابر پرسپولیس پیروز شویم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور میلاد فخرالدینی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن، ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت تیم تراکتور و حضور فرزند مرحوم قولی لاله در رختکن افزود: این پیروزی را به خانواده مرحوم لاله تقدیم می‌کنیم و امیدوارم همیشه در پایان بازی‌ها باعث خوشحالی هواداران تیم باشیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان در این بازی تمام وجودشان را گذاشته و جانانه جنگیدند، عنوان کرد: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم، ولی فشار روی تیم باعث عدم تمرکز بازیکنان شده بود و در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم و در نیمه دوم با دریافت گل تساوی بازی به وقت اضافه و نهایتاً به ضربات پنالتی کشیده شد.

مطهری با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه همان طور که آنالیز کرده بودیم، دقیقاً از همان نقطه گل دریافت کردیم، یادآور شد: هم تیم ما و هم تیم حریف پلن های مختلفی را اتخاذ کردیم و با تعویض‌های تیم سعی در کنترل بازی داشتیم تا تیم ذوب آهن به اهداف خود دست نیابد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده نمی‌کند؟ توضیح داد: من در ۲ جلسه تمرینی که با بازیکنان تراکتور داشتیم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و با اینکه به ضعف تیم واقف هستیم و سعی خواهیم کرد شرایط بهتر شود.

وی در خصوص تعویض ریکاردو آلوز، خاطرنشان کرد: آلوز گرفتگی در عضله ساق پا داشت و برای اینکه مصدوم نشود و او را در بازی با استقلال از دست ندهیم، تعویض اجباری کردم.

مطهری در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اذعان داشت: کیفیت چمن آن چیزی که من برای فوتبال روی زمین و کلاسیک انتظار دارم، نبود به همین دلیل رو به توپ‌های بلند آوردیم و با اینکه مسولان زحمت می‌کشند ولی دوست دارم کیفیت چمن بهتر شود تا هواداران بازی روی زمین و زیبایی شاهد باشند.

مربی تراکتور در مورد پور حمیدی اظهار کرد: به دروازه بان تیم تبریک ویژه می گویم چرا که با فشارهای زیادی که در بازی‌های اخیر روی این بازیکن بود امروز واکنش فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت و معتقد هستم لایق دعوت به تیم ملی است.

مطهری در خصوص حمایت هواداران از تیم خودشان عنوان کرد: انتظار دارم هواداران مثل همیشه در مصاف با استقلال عاشقانه به استادیوم بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند و اگر گل هم بخوریم از تیم حمایت کنند.

تیم تراکتور با برد ۳ بر یک ذوب آهن در ضربات پنالتی، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال را کسب کرد.

کد خبر 6089411

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال