Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_وزیر ورزش و جوانان و همچنین وزیر معین استان در اقتصاد مقاومتی در سفر دو روزه به خراسان جنوبی، ضمن افتتاح چند پروژه ورزشی و بازدید از آنها، وضعیت پیشرفت طرحها و پروژه های ورزشی در دست اقدام استان  را مورد بررسی قرار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بیرجند،   افتتاح 55 پروژه به مساحت 119 هزار و 960 متر مربع و اعتبار هزینه شده 54 میلیارد و 700 میلیون تومان و همچنین آغاز به کار 11 پروژه با مساحت 69 هزار و 400 مترمربع و اعتبار پیش بینی شده 35 میلیارد و 800 میلیون تومان از برنامه های چهارمین سفر وزیر ورزش و جوانان به استان خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جشنواره افتتاح های پروژه های ورزشی خراسان جنوبی، با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سالن ورزشی چند منظوره شهید نوری طاهری دوست آباد سرایان افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت

 این سالن با هزینه 3 میلیارد تومان در زمینی به مساحت هزار و 400 مترمربع احداث شده است،اداره کل ورزش و جوانان استان، عملیات اجرایی این سالن را در سال 1390 آغاز کرده است. 

دوست آباد، روستایی از توابع شهر سه قلعه سرایان است که بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 با حدود هزار و 700 نفر سکنه، از روستاهای پر جمعیت شهرستان سرایان است.

 همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان‌جنوبی  ونماینده مردم شهرستانهای طبس ، سرایان ، بشرویه وفردوس، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی در شهر سرایان آغاز شد

 با اتمام عملیات تعمیر و بهسازی چمن مصنوعی ملت سرایان، این پروژه در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به استان، به بهره برداری رسید.برای اجرای این پروژه به مساحت 10 هزار مترمربع 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

 در جریان حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاح این پروژه، نخبگان ورزشی شهرستان نیز با استفاده از این فرصت، به طرح مطالبات خود پرداختند که نتایج مطلوبی هم به همراه داشت.

میدان چمن مصنوعی استاندارد شهرستان سرایان که پس از سال‌ها معطلی در سال 1399 مورد بازسازی قرار گرفته است؛ توسط حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم شهرستانهای غرب استان خراسان جنوبی با همراهی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بازدید شد تا کمبودهای آن مورد بررسی قرار بگیرد. 

 نماینده طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی وضعیت ورزشی شهرستان سرایان را دور از منزلت ورزشکاران برشمرد و گفت: لازم است به منظور توسعه و تعالی مجموعه های ورزشی این شهرستان، تصمیمات ملی اتخاذ و اعتبارات استانی ویژه‌ای در نظر گرفته شود و به طور یقین توجه به زیرساخت‌های ورزشی سرایان می‌تواند موجب رشد کشوری و درخشش بین‌المللی ورزشکاران این خطه گردد.

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تایید مطالبات مطرح شده از سوی جامعه ورزشی سرایان پرداخت و خواستار توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان شد.

 چمن مصنوعی سرایان با هزینه 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ملی و شهرستانی و با مساعدت عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی و پیگیری رسولی فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح های ورزشی در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان خراسان جنوبی به روایت تصویرجمعیت پراکنده در خراسان جنوبی خدمات‌رسانی را نسبت به سایراستان‌ها سخت‌تر کرده است55 پروژه با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان خراسان جنوبی افتتاح شد

انتهای پیام/250/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور وزیر ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی بهره برداری چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج