Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:22:09 GMT

جدیدترین تصاویر از هیوندای سانتا کروز ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۷۲۶۹

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ژانویه ۲۰۱۵ بود که هیوندای از کانسپت سانتا کروز رونمایی کرد تا اهداف خود را برای توسعه یک پیکاپ جدید برای آمریکای شمالی نشان دهد.  اولین بار در تاریخ ۱۵ آوریل تصاویر هیوندای توسان منتشر شد و به نظر می‌رسد، اکنون این پیکاپ جمع و جور از نظر طراحی، حداقل تا آنجا که به نمای جلو و درب‌های جلو مربوط می‌شود، با جدیدترین توسان یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در کراس اوور جمع و جور دیده می‌شود، برخی از ماژول‌های نور بخشی از جلوپنجره مشبک پیچیده هستند و به برجسته شدن سانتاکروز کمک می‌کنند.  هیوندای فعلاً مشخصات فنی این خودرو را منتشر نکرده است، اما وعده داده است که این خودرو مابین  یک شاسی بلند و  پیکاپ باشد و در نهایت خودرویی جدید تولید کند.

این قطعاً بیانیه جسورانه‌ای است که در حال حاضر بخشی از طراحی جالب آن در آمریکای شمالی پشتیبانی می‌شود. سانتا کروز ۲۰۲۲ نیز در اینجا، به طور خاص در کارخانه آلاباما این شرکت ساخته خواهد شد. گزینه‌های قدرتمند و کارآمد پیشرانه، همراه با تنظیمات اساسی رانندگی تمام چرخ مورد نظر از یک پیکاپ، وعده داده شده اند.

باید دید سانتا کروز تا چه حد با توسان ارتباط دارد، اما این مطمئناً یک پیکاپ تک بدنه در همان رده ماوریک فوق الذکر و هوندا ریج لاین خواهد بود. این تیزر‌ها تأیید می‌کنند که با پیکربندی کابین خدمه ارائه می‌شود.

وانت پیکاپ هیوندای مطمئنا مدت هاست که می‌گذرد و اولین قریب الوقوع آن نشان می‌دهد که این برند در چند دهه گذشته تا چه اندازه پیشرفت کرده است. واقعیت  این است که این خودرو به قدری قدرتمند خواهد بود که می‌تواند به عنوان پیکاپی با توان بالا  ودر بازار پیکاپ های آمریکای شمالی وارد شود. این موضوع نشان می دهد که درک هیوندای از دهه ۱۹۹۰ به شدت بهتر شده است.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو سانتا کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدجواد هاشمی در کنار نوه‌اش
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک