Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-09@16:32:59 GMT

فیلم| تیراندازی مرگبار در آمریکا؛ ۴ کشته و ۲ زخمی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۷۳۳۱

فیلم| تیراندازی مرگبار در آمریکا؛ ۴ کشته و ۲ زخمی

‍‍‍‍‍‍

سومین تیراندازی مرگبار طی ۲ هفته اخیر در آمریکا فاجعه آفرید. خبرگزاری میزان – تیراندازی‌های مرگبار در جنوب ایالت «کالیفرنیا» آمریکا سبب کشته و زخمی شدن ۶ نفر شد.     به گزارش «دیلی میل و یو اس نیوز»، وقوع تیراندازی جمعی در «اورنج کانتی» در نزدیکی «لس آنجلس» به کشته شدن ۴ نفر از جمله یک کودک انجامید.  
۲ نفر نیز بر اثر این تیراندازی‌ها زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پلیس محلی اعلام کرد، شرایط در محل حادثه تثبیت شده و تهدیدی برای مردم وجود ندارد.   ضمن این که عامل حادثه نیز دستگیر شده است. براساس گزارش «سی بی اس»، عامل تیراندازی که هویتش اعلام نشده نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شد.     هنوز گزارشی در مورد انگیزه‌های وی منتشر و اعلام نشده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  بیشتر بخوانید:  ۸ کشته و زخمی در پی تیراندازی در شیکاگو  تیراندازی در یک مرکز تجاری در آمریکا برخی از گزارش‌ها نشان می‌دهند که تیراندازی در دفتر یک روانشناس خانواده اتفاق افتاد و سه نفر از قربانیان اعضای یک خانواده هستند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   شاهدان می‌گویند که ۲ تیراندازی رخ داده است که اولی مربوط به عامل حادثه و دومی مربوط به تیراندازی‌های پلیس بوده است.   تیراندازی مذکور در مجتمعی اداری به وقوع پیوست.     این تیراندازی، سومین تیراندازی جمعی در ۲ هفته اخیر است. تیراندازی جمعی پیشین در آمریکا منجر به کشته شدن ۸ نفر از جمله ۶ زن آسیایی تبار شد.     ماشین‌های پلیس و امدادی در محل حادثه حضور دارند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پلیس اورنج کانتی اعلام کرد این مرگبارترین تیراندازی در این شهر از سال ۱۹۹۷ است.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل تیراندازی در آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل تیراندازی در آمریکا کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کارگر در بلوچستان پاکستان به ضرب گلوله کشته شدند

پلیس پاکستان اعلام کرد مهاجمان مسلح در حمله به خانه‌ای در ایالت بلوچستان هفت کارگر را هنگام خواب به ضرب گلوله کشتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، پلیس پاکستان اعلام کرد افراد مسلح به خانه‌ای در نزدیکی شهر گوادر واقع در جنوب غربی پاکستان یورش بردند و در حمله‌ای که احتمالاً قومی بوده است، 7 کارگر یک سالن آرایشگری مردانه که اصالتاً اهل «پنجاب» بودند را به ضرب گلوله کشتند.

به گفته محسن علی، یکی از مقامات پلیس، مردان مسلح به یک خانه در 25 کیلومتری شرق شهر بندری گوادر یورش بردند و کارگران را در حالی که در خواب بودند به ضرب گلوله کشتند.

شهر ساحلی گوادر محل چندین پروژه تحت حمایت پکن در غالب کریدور اقتصادی چین و پاکستان موسوم به «سی‌پک» است که خود بخشی از پروژه عظیم کمربند و جاده است.

12 کشته در انفجار ایالت بلوچستان پاکستاناعلام وضعیت اضطراری در ایالت بلوچستان پاکستان به دلیل تهدیدهای امنیتی

علی گفت قربانیان اهل ایالت پنجاب در مرکز پاکستان بودند و یک آرایشگاه را اداره می‌کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۷ کارگر در بلوچستان پاکستان به ضرب گلوله کشته شدند
  • عامل شرارت و تیراندازی در عنبرآباد زمین گیر شد
  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • پیام تصویری حماس درباره کشته شدن اسیر اسرائیلی
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!