Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پیمایی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: استقامت مثال زدنی مردم غیور ایران اسلامی، تمام نقشه ها و دسیسه های دشمنان خارجی و منافقین داخلی خنثی گشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام در آیین بزرگداشت یوم الله ١٢ فروردین در حسینیه اهل بیت(ع) شهر ایلام، اظهار کرد:مدافعان و حامیان اصلی امروز نظام، همانند اول انقلاب و همانطور که امام راحل فرمودند همین اقشار کم برخوردار و کوخ نشین می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «محمد صادق پیمایی» با انتقاد از رویکرد غربگرایانه برخی از مسئولین و متنفذین فضای مجازی و سلبریتی ها گفت: متاسفانه امروز برخی از کسانی که بیشترین بهره را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رای مردم برده اند و به برکت خون شهدا و پایداری این امت قهرمان و در زیر پرچم پر افتخار این انقلاب به مناصب مدیریتی و اجتماعی رسیده اند بعضا خواسته و برخی ناخواسته به تریبونی برای ترویج فرهنگ غرب تبدیل شده و بیشترین ضربه را به این نظام زده اند.

 

وی افزود: ولی به فضل خداوند متعال و با رهبری حکیمانه امام خامنه ای (حفظه الله) و استقامت مثال زدنی مردم غیور ایران اسلامی، تمام نقشه ها و دسیسه های دشمنان خارجی و  منافقین داخلی خنثی گشته و امیدواریم که کشتی انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود رسیده و به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل گردد.


حجت الاسلام پیمایی افزود: تصریح کرد: اگر در ۱۲ فروردین سال۵۸ که بیش از ۹۸ درصد مردم دارای شرایط رای دهی ایران یعنی حدود ۲۰ میلیون نفر به جمهوریت همراه اسلامیت در ایران رای دادند و به ندای امام راحل لبیک گفتند امروز میبینیم که نتیجه همه پرسی منحصر در داخل ایران نیست و بلکه ملت های آزاده در کشورهای همسایه دوشادوش ملت ایران زیر تابوت شهدای جمهوری اسلامی به جمهوریت و اسلامیت ایران، به قدرت منطقه ای و نفوذ موثر ایران و ولایت فقیه نه در ایران بلکه در منطقه آری می گویند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام بزرگترین ثمره بعد انقلاب را آزادی دانست و گفت: البته با زاویه نگاه از طرف لشکر انقلابیون و ایستادگی در کنار آن ها و نه نگاه از طرف غربگراها به سمت آزادی و ایستادن در صف آنان باید به دستاوردهای انقلاب اسلامی نگریست.

 

حجت الاسلام پیمایی افزود: توفیقات و پیشرفت های نظام اسلامی در زمینه های مختلف  حاصل شده است  ضرورت دارد حقایق برای نسل نوجوان و جوانی که از گذشته دوران قبل از انقلاب و ظلم و ستم و فساد آن دوران  اطلاع  کافی ندارند و تصویر کاذبی که از جامعه ی امروز غرب برای آنان به نمایش میگذارند، تبیین شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از طرفی نسل جوان امروز، سوء تدبیر و عملکرد ضعیف در مدیریت را توسط منتخبین ملت به صورت گذرا شاهد است و از سوی دیگر با حمله گسترده رسانه ای دشمنان در وارونه جلوه دادن حقایق و سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام مواجه اند و ضرورت دارد دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی  برای این نسل بازگو شود.

 

ر خاطرنشان کرد: امید است که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات و یک انتخاب شایسته بار دیگر مهر تاییدی بر حقانیت نظام اسلامی کوبیده و دشمنان قسم خورده  این نظام را مایوس نمایند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: استقلال و آزادي ۱۲ فروردین انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور