Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حسینی مدیرعامل کارخالنه مس کاتدی طارم سفلی گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار و به ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزارتن مس کاتدی احداث شده است و فرآورده‌های آن در صنایع بالادستی و پایین دستی از جمله کابل و سیم برق و تجهیزات التریکی و الکترونیکی کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری ۲۶۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی راه اندازی شده که ارزش روز آن حدود ۳ هزار میلیارد تومان است.

او اضافه کرد: با بهره برداری از این کارخانه برای ۴۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و حدود هزار و ۵۰۰ تا دو هزار نفر اشتغالزایی غیر مستقیم شده است.

محصول این کارخانه به عنوان صنعت مادر مورد استفاده صنایع پایین دستی از جمله کارخانه‌های تولید لوله و کابل و پروفیل‌های مسی قرار خواهد گرفت.

فعالیت این واحد معدنی برای کشور سالانه بیش از ۸۰ میلیون دلار ارزآوری به همراه خواهد داشت.

افتتاح این واحد معدنی به عنوان صنعتی سبز همچنین موجب رشد منطقه کم‌تر توسعه یافته طارم سفلی در استان قزوین خواهد شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد معدنی بخش خصوصی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد