Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@15:01:41 GMT

۶ باشگاه بدنسازی پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۷۴۴۱

آفتاب‌‌نیوز :

عصمت حیدری اظهار داشت: همزمان با آغاز محدودیت های دو هفته ای در کل کشور و کنترل همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ واحد های گشتی و نظارت اداره بهداشت و درمان گناوه افزایش یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: در گشت‌های بازرسی این اداره، روز گذشته ۶ باشگاه ورزش بدنسازی بانوان و آقایان به علت بی‌توجهی به اخطاریه‌ها و مصوبات ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا و فعالیت غیرقانونی در گناوه پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وضعیت نارنجی و شیوع ویروس کرونا در شهرستان گناوه، طبق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس فعالیت باشگاه‌های ورزشی ممنوع و برای حفظ سلامت مردم با متخلفین و متصدیان باشگاه‌های ورزشی که از این مصوبات تخطی کنند برخورد قضائی به عمل خواهد آمد و باشگاه آنان پلمب خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت گناوه در پایان گفت: با توجه به شدت یافتن کرونا و وضعیت نارنجی شهرستان گناوه، جوانان و ورزشکاران علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی باید در شرایط بد کرونایی این روزها از تمرین و ورزش در این اماکن پرتجمع خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بندر گناوه کرونا باشگاه بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۶ ورزشکار را جهت رسیدگی به سه پرونده فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی روز دوشنبه جهت رسیدگی به سه پرونده تشکیل خواهد شد و افراد زیر احضار شده‌اند:

پرورش اندام: سالار مددی، مهدی جابری
مچ اندازی: مسعود بخشی
فیتنس وابا (WABBA): ساسان رشیدی، رامین ارشادی و علی فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد