Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبری گفت: ۱۵۰ نفر از اهالی روستای سیرالیوه بخش لوندویل شهرستان آستارا ویزیت رایگان شدند.

«بهزاد قنبری» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ۱۵۰ نفر از روستانشینان روستای سیرالیوه به صورت رایگان ویزیت شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه در قالب اجرای این برنامه، یک چشم پزشک و یک پزشک عمومی حضور داشتند، تصریح کرد: در این طرح همچنین دارو به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به بیماران تجویز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ویزیت رایگان اهالی روستای سیرالیوه با هدف ارتقای سطح سلامتی مردم انجام شد، تصریح کرد: در قالب اجرای طرح که با رعایت کامل دستوراالعمل‌های بهداشتی انجام شد تست فشار خون و قند روستانشینان نیز از برنامه های این طرح بود.

 

قنبری به برپایی اردوی جهادی دانشجویان در روستاهای بخش لوندویل اشاره کرد و گفت: در قالب اردوی جهادی دانشجویان بسیجی طی سه روز گذشته خدماتی همچون برپایی میز خدمت در بخش لوندویل، توزیع  بسته های غذایی به ارزش ۲ میلیارد ریال، ساخت یک سرویس بهداشتی و یک حمام در روستای سیرالیوه انجام شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)، بخشداری لوندویل، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان شهید بهشتی، جمعیت هلال احمر و شبکه دامپزشکی در این اردو مشارکت کردند.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخش لوندویل اردوی جهادی بندر آستارا ویزیت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج