Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@03:41:18 GMT

آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان دشتی مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۷۵۲۰

آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان دشتی مهار شد

بوشهر- مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: آتش در ارتفاعات کردلان منطقه تنگ شور شهرستان دشتی و منطقه جاشک آبدان شهرستان دیر از توابع این استان بعد از ۴۴ ساعت مهار شد.

به گزارش قدس آنلاین؛ جهانگیر دهقانی افزود: روز دوشنبه با سقوط یکی از دامداران منطقه از کوه مردم محلی برای علامت دادن به بالگرد امدادی آتش روشن می‌کنند تا از طریق دود مکان فرود را مشخص کنند اما بعد از انجام عملیات امدادی به واسطه سهل انگاری آتش رها و موجب آتش سوزی ارتفاعات غرب روستای کردلان در محدوده منطقه تنگ شور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با تلاش نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری از مناطق  دشتی، دیر، جم، نیروهای مردمی، محیط زیست، بسیج و سپاه آتش بعد از ۲۴ ساعت در ساعت ۱۸ روز سه شنبه مهار می‌شود اما بعد از ۲ الی سه ساعت دوباره شعله ور و به سمت ارتفاعات منطقه جاشک آبدان شهرستان دیر کشیده شد.

دهقانی اضافه کرد: در همین راستا با تلاش صورت گرفته از سوی بیش از ۱۲۰ نفر از نیروهای امدادی و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و مردم آتش در ارتفاعات کردلان پیش از ظهر امروز و ساعت ۱۴ در منطقه جاشک آبدان مهار شده است

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بوشهر آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد