Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@22:05:42 GMT

۲ واحد تالارپذیرایی در بوکان پلمپ شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۷۵۹۱

۲ واحد تالارپذیرایی در بوکان پلمپ شدند

آذربایجان غربی- فرماندار بوکان گفت: ۲ واحد تالار پذیرایی در این شهرستان به دلیل تخطی از مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا در وضعیت نارنجی و برگزاری مراسم بدون مجوز، پلمب شد.

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد امین‌زاده اظهار اشت: این ۲ تالار به رغم هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های اکید متولیان حوزه سلامت شهرستان اقدام به برگزاری مراسم جشن بدون مجوز و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حضور عوامل انتظامی و قضایی این تالارها پلمب شده و طی هماهنگی به عمل آمده با حوزه قضایی شهرستان نسبت به صدور قرار مجرمیت عوامل اجرایی این مراسم اقدام لازم انجام گرفت.

فرماندار بوکان با بیان اینکه صدور مجوز جدید برای فعالیت تالارها تا اطلاع ثانوی ممنوع است، اضافه کرد: ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بوکان ملزم به رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در وضعیت نارنجی است و بر اجرای کامل آن نظارت خواهد داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تالار تالارهای پذیرایی عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تیراندازی در مراسم عروسی در ونایی بروجرد یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت. 
فردی که در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی هوایی کرد باعث شد تیر به سیم‌های برق اصابت کند و سقوط سیم‌های برق بر روی میهمانان یک زن بر اثر برق گرفتگی کشته و یکی دیگر مصدوم شد. 
بنابر اطلاعات موثق فردی که اقدام به تیراندازی کرده خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و اظهار داشته که متوجه سیم‌های برق نشده و تیراندازی کرده است.

دیگر خبرها

  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان